علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

قشنگ ترین تجربه

یادباد آن روزگاران یاد باد...

1391/5/25 10:27
1,665 بازدید
اشتراک گذاری

 7 سال پیش 25 مرداد شاد بودیم ازآنرو که جشن عروسی ما بود و امسال 25 مرداد شادیم ازاینکه با پسرمون همراه میشیم به دیاری آشنا به سرزمین روزگاران سرمستیم به رویای شیرین کودکی... در آستانه ی اولین سالروز تولد میوه ی شیرین درخت 7 ساله ی زندگیم...

از 26 تا 30 مرداد به مسافرت میریم به باغ پدریم .جایی که میرم به هیچ نوع تکنولوژی دسترسی ندارم حتی تلفن همراه!با یک دنیا عکس و خاطره برمی گردیم اگر دعای خیرتون رو بدرقه ی راهمون کنید...

راستی اینم بگم پسرم چندوقتیه درخت می بینه بی اختیار میگه "خـِت" و وقتی چیزی از دستش میافته میگه  "آخخخخ" و چه شیرین میگه شیرین گفتنی  ...

پ.ن١: دوستان گلم این ماه، ماه پرتراکمی بود. برای تولد یکسالگی علی که البته با 10 روز تاخیر برگزار میشه احتیاج به مشاوره و راهنمائی تک تکتون دارم .با وجود همه ی سرچ ها راستش رو بخواهید بچه ها  هنوز به نتیجه ی دلخواهم نرسیده م خوشحال میشم از تجربه های قشنگتون بهره بگیرم

 پ.ن٢: بار خدایا، تولد این فرشته های کوچولو رو آنچنان پاینده کن که روزی تولدشون رو با حضور نبیره ها و ندیده هاشون جشن بگیرن. به مادران و پدران هم طول عمر و کفایت بده تا سال به سال در بالندگی و شکوفایی هر چه بیشتر این نهالان نورس بکوشند.در نور مهر و محافظت خود، خانواده های جوان رو رویین تن کن.خدایا، به اون دسته از دوستان منتظرم و دوستان منتظر دوستانم و هر آنکس که به این دعا نیاز داره، رحمت آور و خانه شون رو مملو از بوی خوب کودکشون کن.من به رحمت تو ایمان دارم و هر روز برای همه اونهایی که می شناسم و حتی نمی شناسم دعا می کنم و تا معجزه ت رو در مورد همگیشون نبینم، دست از دعا برنمی دارم.خدایا همواره سرم به سجده شکر و نیاز است.می دونم که می دونی که قلبم همیشه مالامال از عشق توست... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامانی درسا
26 مرداد 91 2:52
انشاالله که به سلامت برین و برگردین مامانی .... وای اگه از دردسر تکنولوژی دورین چه کیفی میکنین ها ..... خوش باشین و جای ما هم خالی کنید پسر گلمو ببوس
admin
26 مرداد 91 2:59
http://golkaghazi.mihanblog.com/ http://golkaghazi.mihanblog.com/extrapage/indian این رااااااا ببین
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
30 مرداد 91 10:28
سلام عزیزم.همه روزگارانت شـــــــــیرین باد. علی عزیزم تولدت از همین الان تا 120 سال دیگه مبارک. مامانی عزیز و بابایی مهربون پیوند آسمونیت همه روزه مبارک. راستی عید همگی هم مبارک. عجب "مبارک نامه" ای شد.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
30 مرداد 91 10:33
تولد یکسالگی رو طوری برگزار کن که علی خیلی شـاد باشه.و البته باید مراسم کوتاه باشه.چون زود خسته میشه.حالا اینکه بچه ها با چه چیزایی خوشـحالتر و شـادترن دیگه مامانا فوت آبن.موفق باشـی عزیزم و تولد علی عزیز بازم مبارک.یه آمیــــــــ❤ــــن بزرگ هم برای همه دعاهای خوبت.


ممنون از راهنماییهات عزیزم. منظورم از برگزاری جشن مدت زمانش بود و اینکه نحوه ی برگزاریش چطورباشه . اخه از تم های موجود که خیلی هم تکراری و باب شده زیاد خوشم نمیاد من خودم یه جشن ساده و شیک رو بیشتر می پسندم. باور کن که هزینه ش اصلا برام مهم نیست هرکی منو میشناسه می دونه که پول برام مث چرک کف دست می مونه ولی خودم هم فکر می کنم برگزاری یه جشن مفصل اونم برای یه بچه یکساله که درک درستی هم از جشن نداره زیاد جالب نیست. احتمالا تم زنبوری رو انتخاب می کنم
مامان سانای
30 مرداد 91 19:25
هر چند دیره تبریک می گم خوشبخت باشید


فدات دوست خوبم
الهام مامان رامیلا
31 مرداد 91 15:35
سفرت خوش ای بنده خوب خدا و دوست محترمم


ممنون بنده ی ی خوبتر خدا دوست نازنینم
مامان نیایش
31 مرداد 91 18:08
سلام عزیزم طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک همیشه به سفر ان شا اله که خوش بگذره که حتما خوش گذشته و احتمالا برگشتین قربون این گل پسری که داره یک ساله میشه با اون آخ گفتنش بخورمش این جیگر رو اجازه میدی مامانی؟از طرف من بوسه بارونش کن و برا یهمه دعاهات هم آمین گفتم الهی همیشه دلت شاد باشه عزیزم و تولد گل پسرت هم خاطره ی قشنگی براتون رقم بزنه


ممنون از حضور قشنگت زهره ی خوبم . حرفت همیشه آرومم میکنه گلم
مامان نیایش
31 مرداد 91 18:09
سالگرد ازدواجتون هم مبارکهمیشه دلتون شاد


فدای تو نازنین. خوش و خرم باشی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
2 شهریور 91 18:55
الهی فدات.4 روزه دیگه مونده که از صفر سالگی بیای بیرون.جیگملتو بخولوم من.


قربون قدمات خاله ی گلم . آره دیگه داریم از آب و گل در میایم همینروزا
مادر کوثر
4 شهریور 91 12:17
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 شهریور 91 11:24
هفتمین سالگرد ازدواجتون مبارک
مامی امیرحسین
6 شهریور 91 12:33
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم.ایشالا سالهای سال شاد وخوشبخت کنار هم سعادتمند باشین
مامی امیرحسین
6 شهریور 91 12:38
پوران جون راستشو بخوای من قصد ندارم تولد یک سالگی رو زیاد شوغ کنم چون امیرحسین خودش زیاد چیزی درک نمیکنه.اگرم بخوام تم خاصی به کار ببرم مسلما ابداعی خواهد بود.تولد علی کوچولوی نازم پیشاپیش مبارک