علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

"معلم" شورِ ما افسردنی نیست!

1391/10/9 0:38
2,544 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها که می گذرد برایم شیرینی دلپذیری دارد. چه چیزها که از تو کوچولوی دلنشینم یاد می گیرم! از تو آموخته ام که : اگرچه شبی را با کم خوابی و دردهای کولیکی سر کرده باشم ، باز هم صبح که شد می توانم به روی دنیا بخندم. اگر دیگران من را به حال خودم رها کردند، زار نزنم و با هر چه که اطرافم هست شاد باشم حتی اگر یک جعبه ساده ی کفش باشد. اینکه اگر کسی آزارم داد اعتراض کنم و حقم را از او بگیرم! اما دلم همچو آینه صاف باشد و بی هیچ کینه ای، اگر رفع اختلاف شد به او بخندم! و و عاقبت اینکه زمانی که در کنار عزیزانم و در امنیت هستم و زمانی که گرسنه و خسته نیستم و می دانم که انسانهای اطرافم هم خوشحالند، حتی اگر از دارایی دنیا چیزی نداشته باشم کاملا احساس خرسندی و خوشبختی کنم و برای شاد بودن دنبال دلیل دیگری نگردم (این همان نکته ای است که گاهی که در آغوشم می گیرمت در چشمهای زیبایت می خوانم). پسرم اصول اخلاقی کودکانه ات را تو با خود از بهشت فرازمینی ات آورده ای، و من هیچ از این که مدام شاگردی ات را بکنم و فلسفه و حقیقت زندگی را درک کنم، سیر نمی شوم!

"خوش به حال باد

که گونه هایت را لمس می کند

کاش مرا باد می آفریدند

تو را برگ درختی خلق می کردند؛

عشق بازی برگ و باد را دیده ای؟!

در هم می پیچند و عاشق تر می شوند..."

(در مسیر قلات-علی ،قاب پنجره ماشین ،جاده،باد و آفتاب-24 شهریور 91)

پی نوشت: پسرکم اینروزها بسیار شیرین زبانی می کند در حال تدوین جدولی از واژه های شیرینش هستم و همچنین سلکت کردن عکسهای یلدا. ببخشید اگر کمتر سر می زنم و نظرات پرمهرتون رو تائید نمی کنم . می خونمتون و می بوسمتون

پسندها (2)

نظرات (80)

هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 0:40
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامی امیرحسین(فاطمه)
9 دی 91 5:10
مثل همیشه بی نظیر مینویسی...چه عکسای زیبایی.شاعرم میکنه آهنگوبلاگت.نبودی منم حس شاعرانگیم رو از کف دادم.برگرد دوباره که سخت مشتاق این حس لطیفمم...
مامی امیرحسین(فاطمه)
9 دی 91 5:11
پست تو که ساعت نداشت اما بد نیست به ساعت کامنتای من خواب زده نگاهی بندازی تا بدونی چقدر برام عزیزی
کاکل زری یا ناز پری
9 دی 91 12:44
غالب جدید مبارک عاشق نوشته های دلنشینتم واقعا راست و درست نوشتی دوست جونم
مامان ماهان
9 دی 91 21:52
فدای تو معلم بزرگ اخلاق.عزیزمی. کاش همیشه همینطور میموندیم.
مامان نیایش
14 دی 91 19:49
عزیز دلم چه قدر دلم براتون تنگ شده بود خیلی خوشحالم که بازم برامون نوشتی از علی کوچولو ی دوست داشتنی شاه پسر دلم برا یاین قلم نابت تنگ شده بود واقعا ممنونم که از حالتون خبر دارمون کردی دوست عزیز شاد باشید همیشه
مامان حسني
16 دی 91 11:41
سلام چقدر دلم تنگتون شده بود گرفتاربودم معذرت مي خوام نتونستم سربزنم چقدر علي اقا جونم اقاشده اي كاش دم دستم بود حسابي ماچش مي كردم
مامان سانای
17 دی 91 21:45
از عکس آخری خیلی خوشم اومد انگار باد می خوره به صورتش و علی هم خوشش می یاد
مامان نيروانا
18 دی 91 9:58
عزيز دلم، نميدونم چي بگم،‌ چي بنويسم، از كجا بگم!؟ نميدونم اصلاً از كي اينجا و توي اين هواي جديد دوباره شروع به نوشتن كردي و من نميدونستم. هيچي نميدونم،‌ فقط ميدونم كه خيلي دلم هواي اين عشق نابي رو كه از توي حرف حرف نوشته هات فرياد ميشه كرده بود. ميدوني خودم رو گناهكارتر حس ميكنم، اينكه اين روزا من دارم نيروانام رو زميني ميكنم بجاي اينكه اون منو آسموني! حس ميكنم اصول اخلاقيش داره فداي خستگيا و بيحوصلگيا و سخت گيرياي من ميشه، دلم براي اون روزا كه هنوز دلم نمي اومد كوچولوي آسمونيم ازم برنجه تنگ شده دوست نازنين من و تو حرف اون روزاي منو ميزني. دلم براي خودم ميسوزه. مواظب احساس قشنگت باش كه سرما نخوره. دستت رو ميبوسم. دستم رو بگير. من ميخوام برگردم به كودكيم
مامان نيروانا
19 دی 91 10:46
خصوصي بانو!
مامان فاطمه
20 دی 91 20:23
سلام زیبا نوشته ای، بسیار زیبا آخرین عکس علی نیز رو دس به نوشته هایت زده ولی اسم یلدا رو که آوردی اشک در چشمانم آمد و قلبم دوباره به تپش افتاد
مامان ماهان
25 دی 91 3:57
باز هم که غیبت کبری.
روز دیگه با "ولی محترم"تشریف میارین.فعلا غیبتتون غیرموجه حساب میشه:ثبت در پرونده.


سلااااااااااااااااااااام ... نیست حالا شما خیییلی اکتیو تشریف دارین (آیکون دست به کمر )شما که دیگه بهتره برید حذف ترم کنید لطفا پرونده تون هم در اولین فرصت درب منزل ارسال می شه جهت اطلاع "ولی محترم"
قدیما اینجا چه رونقی داشت ... امان از این دوستای ناباب ...هعی
الهه مامان یسنا
25 دی 91 10:28
چقدر زیبا بود بانو. چه لطیف و دوست داشتنی..
اجازه لینک بهم میدین؟


نگاهت زیبا بود الهه بانو... دوستی شما برای من افتخاره اما ادرس خونه تو کامل نذاشتی عزیزم . اگه بازم گذرت به کوی ما افتاد خوشحال میشم آدرست رو برام بذاری . می بوسمت
محبوبه مامان الینا
26 دی 91 11:57
مثل همیشه زیبا
مامان رومینا
26 دی 91 12:47
سلام مامانی نوشته هات خیلی قشنگن مثل همیشهگل پسریمونم بزرگ شده ماشالا تورو خدا ببینش لب پنجره داره از هوای آزاد و اکسیژن ناب لذت میبرهو ممنون مامانی بابت توضیحات خوبت
مامان کوثری
30 دی 91 19:12
سلام به شما دوست عزیز با طراحی تقویم کودک همراه با عکس کودک دلبندتون در خدمت شما هستیم تنوع طرح های ما رو حتما ببینید همه جوره در خدمت شماییم از طراحی و حتی چاپ http://temparti.blogfa.com/
مامی امیرحسین(فاطمه)
1 بهمن 91 17:14
دلتنگ قلمتم پوران...برام بنویس...از علی کوچولو برام بنویس...دلتنگ خودتم...شما شیرازیا با ما چه کردین؟
جادوطرح
2 بهمن 91 15:43
بهترین هدیه برای فرزند شما به کودک خود اعتماد به نفس، خلاقیت و ابتکار هدیه کنید یه سر به سایت ما بزنین، ضرر نمیکنین http://jadootarh.blogfa.com
مامان امیرناز
4 بهمن 91 9:18
سلام عزیزم مثل همیشه هر وقت می ام اینجا از نوشته های قشنگ سرشار میشم من قلم زیبای شمارو ندارم اما خوشحال میشم به کلبه کوچیک ما سری بزنید


قربان قدمت عزيزم. شما هميشه به من لطف داري . كم لطفي من رو ببخش عزيزم. چشم در اولين فرصت به خونه قشنگت ميام. بوس
مامان یلدا و سروش
4 بهمن 91 21:30
عزیزمممممممممممممم. خدا حفظ کنه. اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنید
مادر کوثر
9 بهمن 91 12:59
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام، بر پیروان راستین حق تهنیت باد.
مامان رومینا
10 بهمن 91 12:39
خیلی وقته آپ نکردیدا مامانی
مامان ماهان
14 بهمن 91 15:41
سلام.نیستین؟نیومدین؟
مامانی وروجک
16 بهمن 91 21:56
بووووووووووووووووووووووس بوووووووووس بووووووووووووس.برای علی کوچولو و مامانی بی معرفتش که چندددددددد!ماهی میشه خبری ازمون نمیگیره ولی ما همیشه به یادتونیم و دوستتون داریم.این پیام فقط برای عرض ارادت بود درمورد عکسای ناز علی جون و مطالب زیبای مامانیش بعدا نظر میدم.بای
مامی امیرحسین(فاطمه)
22 بهمن 91 10:40
به یادتم بانو...
مامان آریو
22 بهمن 91 16:40
سلام چه عکسای نازی,نی نی خیلی نازی داری,منم یه وب دارم,از خاطرات نی نی دارم مینویسم البته نی نی من هنوز 4 ماه دیگه به دنیا میاد,خوشحال میشم سری بهم بزنی و در مورد تجربیات نی نی دار شدن بهم بگی.ممنون
مامان ماهان
1 اسفند 91 15:35
سلام.پوران جون ئبهت نمیاد اینقدر بدجنس باشی.این چه کاریه با دل ما میکنی.دلمون لک زده برای علی جون.حداقل یه عکسی یه حرفی. ما که مردیم از انتطار و بی خبری. نکنه علی جون رو از یکی یه دونه بودن درآوردی که اینقدر مشغولی و ناپیدا.
مامان محمد فاضل
7 اسفند 91 8:11
ای جان که جیگرشو بخورم فدای صورت ماه معصومش
مامان صدف
7 اسفند 91 12:13
گل پسر چقدر بزرگ شده. هزار ماشالله آخه من خیلی وقت بود وبگردی نمیکردم. دلم برا خودت و پسرت و وبلاگش و البته نوشته های خشگلت تنگ شده بود. خوشحالم که خوبید
مامان رومینا
18 اسفند 91 7:03
کجایید؟چرا آپ نمیکنید؟حالتون خوبه؟
مامان ثمین
23 اسفند 91 3:47
سلام چه پسرنازی دارین ماشاله عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم
مادر کوثر
25 اسفند 91 21:22
سلام عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک با آخرین پست سال 91 به روزیم
الهام مامان رامیلا
26 اسفند 91 17:05
قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت جوهر از شیشه ذات کاغذ از صفحه دل نور از شمع حیات تا بنویسم همه جا: “روزگارت خوش باد” نوروز ۹۲ پیشاپیش مبارک
مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:17
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس. نوروز فرخنده
مامانی وروجک
29 اسفند 91 22:42
گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین عید نوروز بر شما مبارک
مامان نیایش
3 فروردین 92 23:25
خیلی دلمون براتون تنگ شد ه ها میدونستی ؟ عزیزم سال نوتون مبارک سال خوبی داشته باشید
mahdi...ܓܨܓܓܨ
5 فروردین 92 0:50
سلام...وبلاگ خوبی داری...من سرمیزنم وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنیدبه وبلاگم شهادت حضرت زهرا روتسلیت عرض میکنم ازشمایه خواهشی داشتم:اینکه وبلاگ منولینک کرده ولوگوی وبلاگ منوبذارین به وبلاگتون خیلی لطف میکنیدتابقیه هم ازوبلاگ مااستفاده کنن....ممنون ومنتظرجوابتونم لوگوی وبلاگ من سمت راست وبلاگ هست خیلی خیلی ممنون...آدرس وبلاگ:http://peirovanemahdi.ir/ راستی من درنی نی وبلاگ هم وبلاگ دارم خواستی سربزن آدرسش:http://farzandenik.niniweblog.com/
محبوبه مامان الینا
5 فروردین 92 8:10
خداوند قادرترین کارگردانی ست که با رسیدن سکانس نوروز میگوید:نور،صدا،حرکت! او زیباترین فیلم هستی را با بازیگری تمام مخلوقات کلید میزند،بهترین نقش را برایت آرزومندم. سال نو مبارک عزیزم
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 9:29
سلام عزیزم سال نو مبارک
مامانی درسا
9 فروردین 92 13:56
مامان جون و علی عزیز خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامان رها
14 فروردین 92 17:33
سلام دوست عزیزم و علی گلم بپاس خوب بودنتون هر بار که از ذهنم میگذرید لبخند پر مهر خدا را برایتان آرزو می کنم سال نو مبارک
مامان نیایش
20 فروردین 92 11:29
دیگه به ما افتخا رنمیدید بانو ... خوبی علی کوچولو خوبه؟
مامان ماهان
26 فروردین 92 7:14
سلام.سال نو مبارک.هنوز نمیخواین برگردین؟
مامانی وروجک ارمیا
27 فروردین 92 22:17
سلام گلم.یه بوهایی از برگشتن شما میاد !؟یعنی بلاخره میخوایین یه خبری از خودتون و علی جون بهمون بدین.ما منتظریم.امیدوارم تو این مدتی که نبودین اتفاقات خوب و خوشی براتون افتاده باشه و ناراحتی ازتون دور بوده باشه.
پریا
31 فروردین 92 22:30
سلام خوب هستید ؟..وبلاگ زیبایی دارید ... ما در حال جمع آوری سیسمونی هستیم اگر دوست داشتید به این کلوب سر بزنید ... http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=19528&ChatDate=31-1-1392&PageNumber=2
مامی امیرحسین(فاطمه)
1 اردیبهشت 92 8:01
سلام.سال نو مبارک عزیزم.دیگه کم کم به این ارتباط یه طرفه عادت کردیم!ما باشیم و تو نباشی...م بنویسیم و توننویسی...ما کامنت بذاریم و تو...گلایه نمیکنم.حتما سرت شلوغه.حداقل یه پست تعطیلی موقت بذار. حداقل یه خبری از سلامتی هردوتون بهم بده لطفا....
مامان نیایش
1 اردیبهشت 92 10:32
خب پس خدا رو شکر که خوبی! نیومدی از حالت خبر دارمون کنی نگران بودیم بانو وقتی دیدم قالبت عوض شده فهمیدم خوبین خدا رو شکر یه نفس راحتی کشیدم
مامان امیرناز
3 اردیبهشت 92 13:20
سلام عزیزم کجایی پس؟ یه خبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مادر کوثر
8 اردیبهشت 92 8:18
مستدام باد آغوش تو ای مادر من بستر ناز است لالایی شب هات مرا گلشن ساز است رخسار و وجود تو مرا پیكر مهر است هم قبله و هم كعبه و هم عشق و نیاز است روز معلم نیز پیشاپیش مبارک
مامی امیرحسین(فاطمه)
10 اردیبهشت 92 18:19
منتظرتم...روزت مبارک...
صوفیا مامان سامیار جون
11 اردیبهشت 92 17:45
مامانی کجایی دلم خیلی براتون تنگ شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مادر کوثر
12 اردیبهشت 92 12:14
ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی روزت مبارک
sara
13 اردیبهشت 92 16:32
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(ین یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
مامان نیایش
26 اردیبهشت 92 13:39
برای چراغ های همسایه هم ، نور آرزو کن ، بی شک حوالی ات روشن تر خواهد شد ... ماه رجب است و شب آرزوها ... التماس دعا...
مامان نیایش
26 اردیبهشت 92 13:40
ما همچنان منتظریم مامانی
مامان رومینا
6 خرداد 92 17:15
چرا آپ نمیکنی مامانش؟
مامانی درسا
13 خرداد 92 3:28
عزیزم شما خوبید ؟؟؟؟انشاالله هر جا هستین سلامت باشین
مامی امیرحسین
1 تیر 92 13:04
کاش میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده.حتما علی خیلی بزرگ شده.حرف هم میزنه؟


فدات بشم عزیزم جز شرمندگی چیزی ندارم . سعی می کنم در اولین فرصت بهت سربزنم پرواز کنم به سمتت .تازه از سفر برگشتم . علی هم خوبه هم حرف می زنه و بیش از 100 تا کلمه رو بلده از روی کارت یا هرجایی که ببینه بخونه . پسرم مردی شده فاطمه توی کارا بهم کمک می کنه واسم سفره پهن می کنه لباساشو خودش می پوشه همه ی پازلهاشو در یک چشم به هم زدن حل می کنه و خیلی کارای دیگه که نمی دونم از کجا شروع کنم و چه کنم که هرروز وابستگیش بیشتر میشه...امیر خوشمزه مو امیردوست داشتنیمو ببوس تا برگردم. این دفعه رو قول مردونه میدم
مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 1:17
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان کارن
6 تیر 92 11:06
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
صوفیا مامان سامیار
18 تیر 92 1:33
مامانی پس کجایی؟!
مامانی وروجک ارمیا
22 تیر 92 19:47
دوست عزیزم سلام.با ارزوی قبولی طاعات و عباداتتون.ارمیا وروجک با کد 603 در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده.اگه به ارمیا رای بدین لطف میکنید. 603 http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg
معصومه زن عموی بردیا
30 تیر 92 0:06
سلام عزیزم .میشه به بردیای زن عمو رای بدید؟واقعا محبت میکنید آهان راستی کد 736
مامی امیرحسین(فاطمه)
10 مرداد 92 16:19
یادمه گفته بودی برمیگردی...هان؟باز تابستون تموم میشه و فصل مدرسه ها وقت نمیکنی شروع کنی ها خانوم معلم عزیزم
مامانی درسا
16 مرداد 92 20:20
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان آرینا موفرفری
18 مرداد 92 4:07
نماز روزه هاتون قبول. عیدتون مبارک
مامان صدف
22 مرداد 92 13:43
سلام عزیزم. دلم برات تنگ شده بود. خیلی وقت بود نیومده بودم وبلاگت. ماشالله چه بزرگ شدی.
مامان نیایش
30 مرداد 92 15:43
خیلی دلمون تنگه براتون
مامانی درسا
6 شهریور 92 1:50
وجود زیبایت وارد به دنـــیا میشود هدیه سالروزش این آوا میشود عاشقی چون من بی پروا میشود در شعر تولد غرق رویا میشود اینگونه سالی دگر ازعمـــــر تو آغـــاز میشود تولدت مبارکـــــ .
محبوبه مامان الینا
12 شهریور 92 10:30
کجایی دوستم؟
مامان صدف
8 مهر 92 10:28
سلام دلمون براتون تنگ شده. کجایید؟
مامانی ارمیا وروجک
3 آبان 92 21:23
سلام با اینکه از برگشت شما نا امید شدم ولی با دیدن نظرهایی که تایید شده فهمیدم که اینقدرها هم غیر قابل دسترس نیستید.علی جون حتما اقایی شده برا خودش.امیدوارم هرجا هستید شاد و سلامت و خوشبخت باشید.ما به یادتون هستیم...
مامان امیرناز
16 آبان 92 23:49
سلام عزیزم کجایی پس دلتنگبم
اسماباژگون
24 آذر 92 12:52
سلام خدا براتون نگهش دارههه اگر دوست داشتید به اینجا سر بزنید: سایت داریوش فرضیایی(عموپورنگ) http://farziaee.ir/?page_id=5249
مامانی درسا
27 آذر 92 1:57
کجایین شما ؟؟؟؟ هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامان نیایش
18 بهمن 92 14:55
خانمی ما همچنان به یادتون هستیم امید وارم بازم بیای
مامانی درسا
3 فروردین 93 2:57
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامان صدف
19 فروردین 93 12:20
دلت آبى تر از دریا عزیزم به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى بهارانت خوش و زیبا عزیزم
مترجم
23 شهریور 94 0:47
درود بر شما شما را به وبلاگ داستان هاي مصور براي کودکان ،دعوت ميکنم. پايدار باشيد
زهرا و علی
28 دی 94 17:02
بیا دیگه مامان علی بابا یه خبری از خودت بهمون بده بی خبری بده