علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

برگ سبز...

1391/1/31 14:29
3,948 بازدید
اشتراک گذاری

خالق بهار!

خالق همه آنچه خوب است!

 خالق سبز آفرینش و نارنج

 خالق عطر نسرین ها !

می فشارمت در آغوشم سبز ....

و از صمیم دل همه سپاسم را نثار مهربانی بی حساب شما خانواده خوبم می کنم

عیدانه های اولین عید با علی ...

عیدی های نقدی:

باباجون(بابا ی مامانی): 50 هزار تومان

باباجون(بابا ی بابایی): یکصد هزار تومان

مامان جون(مامان بابایی):50 هزار تومان

عمه فریبا:50 هزار تومان

عمو فرید:50 هزار تومان

عمو مجید:50 هزار تومان

عمو مهدی:50 هزار تومان

دوست بابایی:یکصد هزار تومان

دوست جونی های مامان:یکصد هزار تومان

و غیر نقدی ها :

از طرف مامان خوبم بهترین مامان دنیا:لباس سنتی شیرازی ...موتور

 از طرف خاله سلیمه مهربون ترین و پرشورترین خاله دنیا: اتوبوس موزیکال... بیلرسوت و کلاه

  

از طرف خاله طاهره آرام ترین و صبورترین خاله دنیا: استخر بازی...بلوز و شلوارک...عروسک حمام

(خط خطی های مشاهده شده بر روی اثر فوق ،از دست نوشته های ضحی گلی برای علی شاه پسر)

 

از طرف خاله سمیه شیرین ترین و شاداب ترین خاله دنیا: کیبرد اتومبیل موزیکال... بلوز و شورت

از طرف دایی احمد خوش قلب ترین و باحال ترین دایی دنیا: فولوکس فلزی... کلاه

از طرف دایی محمود  آسمونی ترین دایی دنیا: عروسک... ماشین

 

و از طرف مامانی و بابایی مبلغ یک میلیون تومان به حساب شیرینتر از عسلم  واریز شد که حالش را ببرد!!!عینک

عیدی من... بوسه ی من...گل واسه من یادت نره... عیدی من یادت نره ماچماچماچماچماچماچماچ

(خریدهای عیدت و همینطور هدایای قشنگی که بابایی برات سوغاتی آورده بود رو توی پست بعدی میذارم مردم تا این عکسارو آپلود کردم به خدااااکلافه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

صوفیا
31 فروردین 91 3:28
به به خوش به حالت علی کوچولو ما هم شریک


اصلا قابل شمارو نداره خاله جون
مامان حسني
2 اردیبهشت 91 8:18
به به علي آقاي مايه دارخودمون مباركت باشه عزيزدلم دست همه دردنكنه به خاطر لطفشون الهي خدا حفظشون كنه


ممنون خاله جون فکر کنم بادی گارد دیگه برام ضروریه آخه مایه داریم و ترس از ربودن و ازین حرفا
مادر کوثر
2 اردیبهشت 91 14:57


واااااااااااااااااای مبارکهههههههههههههههه


ممنون خاله جوووووون
مامان نیایش
3 اردیبهشت 91 12:30
به به مبارکت باشه پسر گلم خیلی قشنگه الهی همیشه لبت خندون باشه دست مامانی گلت هم درد نکنه که عکس هاش رو برات آپلود کرده خسته نباشی مامانی


ممنون خاله مهربونم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
3 اردیبهشت 91 23:11
سلام عزیزم.مبارکت باشه.ایشالله به سلامتی و شادی ازشون استفاده کنی.دوست دارم خوشمل ناناسی.


ممنون خاله بی نظیرم. ما هم شمارو دوستون داریم خیلیم زیاد
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
3 اردیبهشت 91 23:18
هدیه مامان گل پسر به گل پسر هم خیلی خوردنیه.


می نازم به دقتت دوست.نوش جونت این خوردنی دیدنX:
مامی امیرحسین
4 اردیبهشت 91 13:09
به به به!چه میکنه این علی شاه پسر!انا شریک خاله جون!
عاشق اون فلوکست شدم میدی سوارش بشم؟




انتِ نورعینی خاله جون !
خاله من حرفی ندارم ولی این فلوکس ظاهرا به نام منه ولی در اصصصل بنام مامانیمه خودش بیشتر از من ذوقشو میکنه انگاری!!!اگه تونستین ازش بگیرین مال خودتون

مامان فاطمه
6 اردیبهشت 91 22:18
مبارکه خاله
چرا عزیزم چرا اینترنت با سرعت بالا نمیگیری که راحت شی؟البته اگه فضولی نباشه
دیدم همیشه از سرعت دم میزنی


ممنون خاله. عزیزم نتم پرسرعته512. ولی من معمولا از سیستم خونه بابام آپ می کنم. اونا هم از سال 84 تا الان ADSL با سرعت 512 دارن . یعنی مشکل از سرعت نت نیست مشکل از سیستمشونه آخه سلیمه برنامه های گرافیکی زیاد نصب کرده روی سیستم حجم اطلاعات روی سیستم هم بالاست.البته همینروزا سیستمشونو ارتقا میدن و مشکل حل میشه ان شالله