علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

آنِخ ماهوو*...(@ @)

1391/3/20 8:48
1,841 بازدید
اشتراک گذاری

بدون شرح!

*- عنوان پست بر گرفته از "آنِخ ماهو" نام کاهن معبد در سریال حضرت یوسف می باشدنیشخند این پست از" ای کی یو سان" به "برباد رفته" و سپس به نام مذکور تغییرنام یافت.

پ.ن1: عکسا داغه داغ است مربوط به همین امشب.یعنی بگیری بچلونیش دلت خنک شهماچهمه متفق القول براین باورند که "علی کچلش قشنگه" شما چطور؟

پ.ن 2: اگر هدف نگارنده از گذاشتن یک عکس متحرک بی کیفیت به عنوان معرفی کننده این پست ، القاء شادی و پایکوبی وصف ناشدنی صاحب عکس (از وضعیت موجود )به بیننده باشد  ، آیا این از منظر قوانین و اصول وبلاگی محل ایراد می باشد؟متفکر

پ.ن3: در مورد جزییات عکسها درفرصتی دیگر بیشتر توضیح میدهم.فعلا عکسها را گذاشتم که مثل حرفهایم بیات نشوند.مثل دیگر پستهاخجالت

پ.ن4: به دوست عزیزم کبریا:خوشا آن تاخیری که نظر دوست را برباید. ببخشید اگر تاخیرما باعث نگرانی شد و ببخشید که دیر پاسخ محبتت را می دهم. برایت آرزوی سلامتی جاویدان می کنم . در این خانه همیشه به رویت باز است.

پ.ن5: برای تو که نخواستی اسمت فاش شود: راست بگو راست بگو راست!فردوس برینت کجاست؟ (همای پرواز)

پ.ن6: گفته بودم که علی برای اولین بار به مشهد مقدس مشرف شد؟سفری در مکان و زمان؟ همین نهم خرداد ماه؟ گفته بودم که خیلی خوش گذشت؟ نگفته بودم؟ خوب حالا می گویم(شرح سفر در پست بعد)

 

گوشه ای از ریخت و پاشهای علی با چهره ای متفاوت در میان اسباب بازیهای جامانده ضحی در خانه پدر بزرگ!

نمائی دیگر از "کله" مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

مامان نیایش
20 خرداد 91 12:53
قربون این عکس های داغ خوشگله کچلت بشم من خیلی ماه شدی خاله ماهه ماه خوب کردی کچل کردی تابستونی بهترین فصل و بهترین سن منکه موهای نیایشی رو نزده بودم هیچ وقت دلم نیومده بود حالا هم موهاش خیلی کمهایشالا همیشه سالم باشی و خوش تیپ و ماهیاستی خانمی مشهد میای و ما رو بی خبر میذاری خب باشه اشکالی ندایه حتما ما کم سعادت بودیم دیگه عزیزم ان شاالله همیشه به سفر و خوشی عکس های گل پسرت هم خیلی ماه شده شیطونی کن گل پسر با این تیپ جدیدت خیلی بهت میاد
مامانی وروجک
20 خرداد 91 19:10
اااااااااااااااااا عزیزم چرل بچه رو به این روز انداختی ؟علی جون با مو خوردنی تر بود
مامانی وروجک
20 خرداد 91 23:42
ای شاه پسر ای ایخ ماهوو ای باقلوا .زیارت قبول عزیزم!
مامانی وروجک
20 خرداد 91 23:43
اها راستی یادم رفته این رو بگم که ارمیاهم از همین تی شرت همین رنگشو داره ولی براش بزرگه!
نیلوفر آبی
21 خرداد 91 1:53
آخی ماشالله همه جوره قشنگه پس اومدین شهر ما ! کاش سعادت داشتیم میدیدیمتون علی جونو ببوسید
مامان امیرناز
21 خرداد 91 13:45
ای جانم واقعا که علی کچلشم قشنگه
مامانی فری
21 خرداد 91 18:43
فدای این علی کوچولو بشم من با جشن دندونی در خدمتتون هستم تشریف بیارید
مهسا مامان مرسانا
21 خرداد 91 20:29
قربون کچل خاله ______-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم با موضوع جشن دندونی مرسانا جون*•~-.¸,.-~*...........
H.M
22 خرداد 91 22:14
سيلام برجناب انخ ماهو و آقا ايكيوسان الهيييييي چه باحال شدي خاله خاله فدات درهر صورت نازي عخشممممممم فدا مدا به مامان بگو اسفند بدوده ميدوستمتتتتتتتتت خاله جوننننن
مامی امیرحسین
23 خرداد 91 20:02
وای پوران خدا نکشتت!چیکار کردی پسرمو؟اونقدر گفتم امیرحسین کچله خواستی دل من نسوزه از کچلی پسرم؟موهاشو چه کردی؟میکشمت پوران!
مامی امیرحسین
23 خرداد 91 20:03
معلومه که علی کچلشم قشنگه علی همه جوره قشنگه.قلبونش برم الهی نفس خاله
مامی امیرحسین
23 خرداد 91 20:04
چه برقیم میزنه کلش!
مامی امیرحسین
23 خرداد 91 20:08
من و پوریا متفقیم بر اینکه حالا که کچل شده دوباره شبیه امیرحسینه!بخصوص شیطنتش
مامان سامیار
24 خرداد 91 2:56
زیارت قبول علی جونم ومامانش. خودمونیم علی کوچولو بدون مو هم ماشالله خوش تیپه. ادم خوشش میاد کلشو ماچ کنه
مامان حسني
24 خرداد 91 15:34
اي جانم علي اقاي گلم بدون موهم خوشگلي ونمك ازصورتت مي ريزي ولبخندت هم كه ادم را مجذوبت مي كنه ديگه چي مي خوام اي كاش دم دستم بودي هزارتا ماچت كنم البته زحمتش افتادگردن مامان جونت
مادر کوثر
24 خرداد 91 18:00
به به به همیشه از دیدن و خوندن عکسا و نوشته هاتون به وجد میام بوس برای خوشگل پسر
صوفیا
25 خرداد 91 2:19
خصوصی داری گلم
مامان نیایش
25 خرداد 91 13:06
سلام خوبی عزیزم کم پیدایی دوست جونم راستی من الان فهمیدم آهنگ وبلاگمون یکیه
مامان آناهل
26 خرداد 91 15:50
سلام ای کی یو سان عزیز این عکس به اندازه همون ای کی یو سان به دلم نشست . که خییییییییلی دوست داشتنی بود . حق با شماست کچلش قشنگ تره . مبارک باشه این کچلی . ایشالا کچلی حج .
مادر کوثر
28 خرداد 91 8:24
سلام مامانی کم پیدایی؟ نکنه در سکوت بهمون سر میزنی؟
مامی امیرحسین
29 خرداد 91 12:47
کجایی بهترینم؟
مامانی فری
30 خرداد 91 23:35
عزیزم کجاییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی درسا
31 خرداد 91 20:15
یاتک هاب کچل خودمون ....... خاله کچل باشی یا مودار خوشگل خوشگلایی عزیز دلم ..... یه دنیا بوس برای ای کیو سان ....... یا ......
مامان نیایش
2 تیر 91 12:36
سلام عزیزم کجایی نگرانت شدم علی کوچولو خوبه خوبی خودت یه خبری بده نگرانیم دوست عزیز
fatemehh
2 تیر 91 16:28
وای خدای من پس کو موهای شازده؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! حال میده دست بمالی رو کلشششششششششششش
مامان سانای
3 تیر 91 22:49
مبارکه . چند روز دیگه موهاش در میاد مهم نیست . تازه اینجوریش هم خوشگله
مامان یاشار
5 تیر 91 13:49
عجب شاه پسری پیدا کردیم. خوش به حالت خاله که مشهد بودی، زیارت قبول، کاش امام رضا ما رو هم بطلبه
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 تیر 91 16:45
بابا دست از سر کچل این فسقلی بردار مامانش تسلیم... همه جورش قشنگه این گل پسری کچل ... مو دار...
مامان ارمیا
13 تیر 91 11:58
ای جان کچل شدی خاله. این جوری هم ماهی.
مامان صدف
24 تیر 91 11:34
کچــــــــــــــــــــــــــل. خیلی بامزه شدی عزیزم. علی کوچولوی ما همه جوره با مزست. ولی خب الان خیلی بیشتررررررررر
عزیزی زهرا ((تووبم سارا صدام میکنند
28 تیر 91 12:07
سلام خاله پوران میشناسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟