علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

چله

1390/7/16 16:15
1,912 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره چله ت شکسته شد قند عسلم  مبارکت باشه 

 چهل شبه که باهات دارم زندگی می کنم ، نفس می کشم  می خوابم حرف می زنم... پسرم  تو این چهل روز کلی تجربه کسب کردم .با اینکه سخت بود و پر از استرس اما خدا رو شکر می کنم که به خیر و خوبی گذشت .مادر بودن حس قشنگیه و من روز به روز دارم بیشتر حسش می کنم با بوییدنت با بغل کردنت با شب بیداری هات و بیشتر از همه وقتی که شیره ی وجودمی می مکی ... تو  چه معصومانه توبغلم  می خوابی و  من چه  عاشقانه نگات می کنم  و یاد اون حرف خاله سمیه می افتم که به ضحای کوچولوش میگفت " عاشق این بوی شیرتم خدا کنه که این بو هرگز تموم نشه"  ... از وقتی اومدی زندگیم یه رنگ دیگست ...  امروز با کمک مامانجونت حمام چله تو و همچنین هشتمین حمام زندگیتو  هم رفتی.  چهل بار واست قل هوالله خوندم  ...  یکم کسل بودی   و  یه کوچولو سرفه Smiley  می کردی ترسیدم شروع یه سرما خوردگی باشه بردمت دکتر خدا رو شکر چیز مهمی نبود.

راستی خبر خبر  وزنت هم عالی بود و رسیده بودی  به وزن ٥١٥٠  گرم  .

بعدشم واسه اینکه ازین حال و هوا در بیای رفتیم خونه بابابزرگت.

 قبل از رفتن به  مطب دکتر

قوربونت برم مامانی تو راه همش خواب بودی

برگشتنی یکم سرحال شدی و من هزار بار سرحال تر شدم

دورت بگردم با اون  ژستای مردونت مامانیییییی

 فدات شم که هیچ جا رو با با آغوش مامانی عوض نمی کنییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)