علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

روزهای پایانی ماه مدرسه

1390/7/30 11:28
2,365 بازدید
اشتراک گذاری

 

بوی ماه مهر، ماه مهربان      

 یادش بخیر چه روزایی داشتیم . برام همه چیز مدرسه تازگی داشت به مرور زمان عادت کردم به آن محیط .  تعویض مداد مشکی و قرمز هنگام نوشتن کلمات ، پاک کردن های ممتد ، تراشیدن مدادهای رنگی ،خرید از بوفه ی مدرسه- بابای نه چندان مهربون مدرسه  ، سرودهای صبحگاهی ،

آغاز سال نو، با شادی و سرور
هم دوش و هم زبان، حرکت به سوی نور
هم شاگردی سلام
هم شاگردی سلام
و .... همه و همه یادآور خاطرات بچگی من هستند یادآور اینکه تازه فهمیدم احساس مسئولیت چیست و هر کسی وظیفه ای بر دوش دارد . و لذت اینکه با خودکار بنویسیم و جسارت اینکه غلط ننویسیم چون که جوهر پاککن چندان چاره سازنبود. چه دوران شیرینی بود .  سالها بعد مسئولیت دیگری به من  محول شد و اینبار جایگاه من معلمی بود که در کنار شاگردانش دیگربایدبا مداد مشکی  وقرمز خداحافظی می کرد
 و جایش را به مدادهای نرم سیاه می داد . استرس های کنکورهم بجای خود خاطره انگیز بود.چند سالیست که اول مهر را با نوجوانانی هستم که هر کدام در آستانه انتخاب مسیر اصلی زندگی اند. تا آنجا که توانسته ام همراهشان بوده ام همانگونه که سالها پیش

عزیزانی شمع روشنم بودند...

امسال اما کودکم ،مسئولیت بزرگتری دارم. امسال مدرسه من  مدرسه عشق است عشق به توست که در ابتدای راهی. و به دنیایی پا می نهی که بسترش را ما برایت فراهم می کنیم امید که بتوانم چراغ راهت باشم ... امروز پایان ماه مهر است اما مهربانی که به پایان نرسیده ست و ما تازه در ابتدای این راهیم... من و تو....

  

 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ثمين
29 مهر 90 23:22
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php



ممنون عزیزم. حتما
عمه جون
1 آبان 90 18:55
سلام اپممممممممممممممممم
اپمممممممممممممممم
خوشحالم میکنیین اگه بیایین
ممنونم


میامممممممممممممممممم
زهره مامان هلیا
1 آبان 90 23:25
سلام خانومی ممنون به ما سرزدین با افتخار لینکتون کردم خدای من چه پسر ناز و کوچولویی دارین خدا حفظش کنه بوس براعلی کوچولو


قربونتون برم عزیزم.به من افتخار دادی


بهار(مامانی شهراد
2 آبان 90 10:01
salam mer30 ke sar zadi manam linket mikonam roye mahe ninito bejaye man bebos



مرسی عزیزم. شما لطف داری. لطف کردی به ما سر زدی





مامان رها
2 آبان 90 12:32
سلام عزیزم ممنون از حضورت با افتخار لینک شدید


افتخار دادید. منم ممنون از حضور شما