علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

اسباب کشی

1390/8/3 11:59
1,797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرمامان

بالاخره مستاجرمون خونه رو تخلیه کرد. تا چند روز دیگه رنگ آمیزی خونه هم تموم میشه و ما به منزل خودمون نقل مکان می کنیم. پسر گلم بخاطر شغل بابایی تا الان نتونستیم یه جا ثابت بمونیم ، دو سال شیراز،یه سال تهرون ،دوسال جهرم ودو سالم آبادان .اما بخاطر وجود نازنینت و برای اینکه من و شما تنها نباشیم تصمیم گرفتیم امسال رو در شهر خودمونو توی خونه خودمون باشیم تا مامان به خورده تجربه کسب کنه.ولی بابائی همچنان از ما دور و هر دو هفته ،سه روز، پیش ماست توبا اون قلب پاک وکوچکت دعا کن که هرچه زودتر جمع سه نفریمون کنار هم باشه.

 تو این مدت من و تو خونه باباجون بودیم . حسابی بهشون زحمت دادیم مخصوصا به مامان جون که از جون و دل برامون وقت گذاشتن  . از ابتدای بارداری تا الان ما اینجاییم و من نمی دونم چجوری باید اینهمه لطفشون رو جبران کنم واقعا نمی دونم... آخی نمی دونی پسرم  تو این مدت مث سابق بدجوری به خونه پدریم عادت کردم  و نمی دونم می تونم ارین به بعد تنهایی از عهده همه کارها بر بیام...  

راستی قلعه ی شما هم رنگ آمیزی شده و  آماده دکوراسیون هست.به زودی عکسشو توی وبت می ذارم گل پسرم.

تا پست بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فروشگاه اینترنتی آرمین سنتر
2 آبان 90 14:42
در صورت تمایل ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی آرمین سنتر لینک کنید . با تشکر
مامان گیسو
3 آبان 90 4:35
سلام ممنون از حضور گرمتون
منم شما رو با افتخار لینک کردم


ممنون عزیزم. افتخار دادید
نسترن
3 آبان 90 18:06
به به چه پسمل عسلیه...جانمممم بوووووووووووس


ممنون عزیزم. مرسی که سر زدی
مامان امیرناز
3 آبان 90 19:51
سلام عزیزم چه مامان با احساسی خدا حفظش کنه ناز پسرتو اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم


مرسی از حضورتون.لینک شدین عزیزم
مامان ماهان عشق
5 آبان 90 16:40
منم مدت زیادی رو مث الان شما بودم(دور از بابایی ماهان)خدا خودش به آدم یه نیروی خاص میده.ایشالله موفق باشین.کوچولوی نازتون رو ببوسین.



مرسی ازهمدردیتون. حرفتون کاملا درسته ولی آدم همیشه یه خلاء رو توی زندگیش حس میکنه.با اینکه دیگه به این شرایط عادت کردم وپذیرفتم . بازم ممنون از حضورتون