علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

حالت های خواب زبل خان تا امروز

1390/7/24 12:48
1,892 بازدید
اشتراک گذاری

علی کوچک دوروزه ی حیران ، در حال اندیشیدن به  جهانی نو

علی ِ دو روزه ی نگران

علی ِ دوروزه ی اخموی بق کرده

علی  ِ دوروزه ی جیگر شده

علی ِ پنج روزه ی دور و برش فرشته ی  توو دلش خنده

علی ِ پنج روزه ی کلافه

 

علی ِ ده روزه ی قهروی  متفکر 

علی ِ ده روزه ی خواب ِ هفت پادشاه رفته

علی ِ بیست روزه ی زبل ِشیطون ِ باب ِ دندون

علی ِ بیست روزه ی پرمدعا

علی ِ بیست روزه ی جدی ِ باب ِ دندون

علی ِ بیست و دو روزه ی رها

علی ِ بیست و دوروزه ی خواب آلود

علی ِ یک ماهه ی تسلیم

...و علی چهل و پنج روزه ی لپ گلی ِ مامانش که جون ِ مامانشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سانای
28 مهر 90 21:26
ممنونم از حضورتون در وب دخترم .من هم شما رو لینک می کنم با افتخار


ممنون شما لطف دارید
مامان ارميا
2 آبان 90 8:16
سلام عزيزم. كل وبلاگ رو ديدم. علي جان خيلي نازه ماشالله. هر چي پايين تر مي رفتم و جوجگي هاشو مي ديدم دلم غش مي رفت. خدا نگهش داره. من هم لينكتون كردم.


ممنون عزیزمی . مرسی که سرزدین خوشحالم کردین
مامان پارسا جیگر
2 اسفند 90 5:48
سلام نی نی تونو دوست دارم و توی بعضی از عکسهاش دقیقا منو یاد پسر خودم می اندازه خوشحال می شم به پارسا کوچولوی منم سر بزنید و منو تو لیست دوستانتون بزارید.


سلام عزیزم. ممنون از حضورتون. با کمال افتخار دوست من