علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

با توبودن عالمیست...

1390/7/24 17:04
1,179 بازدید
اشتراک گذاری

            Orkut Scraps - Flowers

کودکم...

"تو آرام خفته ای...

آنقدر آرام که گویی صدای بال پروانه ها هم می تواند بیدارت کند.

ومن مبهوت ازنعمت داشتن تو،آرام گرفتنت درآغوشم و لمس پوست لطیف صورت تو.

دستهای کوچکت را تاآنجا که می توانم می بوسم . نگاهت می کنم و لحظه لخظه با توبودن را نفس می کشم که به اندازه یک نفس کوتاه است.

همه توانم را برای لذت بردن از نوزادی تو بکار می گیرم که فردای دویدنت حسرت نخورم.

شاید اگر آن روز من با تو بدوم، حسرت بی معنی بماند.

شاید اگر من هم با تو بزرگ شوم ،قدم های بزرگت راهمراه باشم.

نمی خواهم گاه بزرگیت بگویم تکیه گاهم باش .من از تو هیچ نمی خواهم ودعا می کنم که هیچ هم نخواهم .

من و پدر ریشه های وجود تو هستیم همبن کافیست، سرسبز باش.

همین کافیست که لیاقت نام پدر و مادر را داشته ایم ، دیدن جوانه های زندگی تو تماشاییست همین کافیست.

باتو بودن عالمیست همین کافیست..."

                      Orkut Scraps - Flowers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نيروانا
2 آبان 90 8:04
سلام مامان باحوصله،‌شمام خيلي قشنگ مي نويسي. مخصوصاً چنان با دقت و ريزبيني روي اينهمه عكس شرح دادي و زيبايي اونا رو صدچندان كردي. مخصوصاً اون ماجراي حموم شازده پسر رو. همه ش با خودم ميگفتم بچه ي نازنين چاييد پس كه فيگور عكس گرفت طفل معصوم. خدا علي كچولوي يك ماه و اندي رو هزاران سال و اندي جاودان بسازه ايشالا و زير سايه ي شما و باباييش تندرست نگه داره. ببوسش حسابي و از لحظه هات لذت ببر. منم با افتخار لينكتون كردم تا راحت تر بهم برسيم.


ممنون دوست خوبم .خیلی خیلی لطف کردی افتخار دادی




مامانی وروجک
2 آبان 90 23:13
خیلی قلم با ذوقی داریدومامان با احساسی هستیداز به تصویر کشیدن این همه محبت کمی حسودیم شد اخه نی نی من هنوز تو دلمه هنوز نتونستم دستای کوچولوش رو لمس کنم


مرسی عزیزم شما لطف داری. ایشالا نی نی شما هم به سلامت دنیا بیاد و چشمتو به دیدن روی ماهش روشن کنه. صبور باش مامانی بدن کوچولوشو هم لمس می کنی هرچند حالا هم حسش می کنی . بعدها دلتنگ همین لحظه ها که نی نی تو دلت هست هم میشی .خیلی مراقب خودت باش. شاد وسلامت باشی. ممنون از حضورت