علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

تولد

1390/6/6 7:18
3,450 بازدید
اشتراک گذاری

و بالاخره...

در یک روز گرم اما ابری تابستون،

یه جائی در همین نزدیکی ها ،

تو یه بیمارستان سبز و ساکت،

یه هیئت همراه

 

من و مامانمو

تا پشت در اتاق عمل همراهی کردن

 و نفسها ی منتظران که پشت درهای بسته تو سینه ها حبس شده بود و تالا پ و تولوپ قلبها بود که پشت در صداش میومد ...

و من 6 ساعت بعد یعنی ساعت 6 بعد از ظهر روز 6/ 6/ 1390

در روزی که قرار نبود به دنیا بیام ،اومدم...

 چند دقیقه ای منو تو آکواریم گذاشتن

و  اینجا بود که من اولین جیغ زندگیم رو کشیدم...

و دومین جیغ بنفش زندگیمو وقتیکه چشمم برای اولین بار به مامانم افتاد...

  فردای اونروز لباسای جینگول تنم کردن...

 اولین واکسن زندگیمو هم زدن و

و برای اولین بار سوار ماشینم کردن و راهی خانه  شدیم...

گوسفند  قربونی کردن...

  

کیک و گل و شیرینی  هم آوردن...

و من با احترام وارد خونه ی باباجونم(بابای مامانی) شدم

و اینگونه بود که پای من به دنیای بزرگترها باز شد...

و حالا من به مامان و بابا م قول دادم که باهاشون همکاری کنم تا هرچه زودتر بزرگ شم... یه قول مردونه ی مردونه...چشمکتشویق

راستی اینم مشخصات من در زمان تولدم:

و این داستان ادامه دارد...بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ثمين
29 مهر 90 23:25
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان صدف
1 آبان 90 8:09
داستان تولد پسرتو خیلی خشگل تعریف کردی.



مرسی عزیزم
مامان ماهان عشق
5 آبان 90 16:59
میبینم که همکار و همشهری هم هستیم.البته ما الان شیراز نیستیم.


خوشبختم عزیزم. الان کجایین ؟
مامان ماهان عشق
5 آبان 90 17:00
خیلی هم بامزه مینویسین.من که همه وبتون رو خوندم.


نهایت لطفتون هست . مرسی که وقت گذاشتین و به وب پسرم سر زدین. از نظرتون هم ممنونم
محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:50
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!