علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

زلال دوست...

1390/11/5 16:54
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

"H.M" نوزده ساله ی عزیزکه با وجودنام بسیار بسیار زیبایت بنا به دلایلی نخواستی که نام عزیزت  اینجا برده شود. آمدم که بگویم  چقدر خوشحالم از بودنت. تو که دلت  مثل آینه است . از همان روزی که برایم کامنت خصوصی گذاشتی  وگفتی که دلت از رنج انار بدرد امده و احوالش را از من جویا شدی  .از همان روزی که به من سلام کردی و دست دوستی دراز کردی ،دستم را به گرمی فشردی  مهرت به دلم نشست و دوستیمان آغازیدن گرفت  با  اینکه هرگز ندیده بودمت حتی در رویا یی پاک . خوشحالم که در این شهرفرنگ دوستانی دارم چون تو "بهتر از برگ درخت" ویقین دارم که حریر مهر مادریت از من نرمتر و لطیفتر خواهد بود.

چقدر مرا شگفت زده کردی وقتی ایمیل سرشار از محبتت را خواندم و دیدم عشقی را که با همه وجود نثار من و فرزندم کردی . چطور جبران کنم زحمتی را که کشیده ای  برای درست کردن این کیک قشنگ و این کارت پستال زیبا به مناسبت تولد 5 ماهگی پسرم قبل از اینکه 5 ماهش تمام شود ،چطور می تونم این لطفت را جبران کنم؟ آرزو می کنم طبق قولی که دادی زودتر به جمع ما بپیوندی و بخوانم خاطرات قشنگ  خودت و فرزند عزیزت را...

دوست عزیزم من و پسرم از همینجا  از تو صمیمانه تشکرمی کنیم وبهترینها را برایت آرزو می کنم. می دانم که پرستوها را می شناسی ولی خوب می دانی که پرستوها کوچ کرده اند اما من و علی  برایت بوسه ای می فرستیم وبه  دست باد می سپاریمش امید که پیام رسان خوبی باشد و بر گونه های قشنگت بنشاند...

.....جان دوستت دارم با اینکه هرگز ندیده امت (بانوی من ،پرکردن این نقطه چین با تو)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

H.m
11 بهمن 90 16:17
Salam
Mano kheili sharmandam kardi
Kari nakardam ke
Azizam pesar nazeto beboosss
Vaghean mamnooooon dooste mehrabanam
Kheili mamnoon
Ali joon ra beboossss azizammmm
Omidvaram hamishe shado movafagh bashiiii
Dar panahe khoda


.
.

.
.

















این کمترین کاری بود که می تونستم انجام بدم. بازم ممنون ز لطف بی نهایتت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 بهمن 90 23:50
اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد


بسیار بسیار زیبا. من هم برای شما آرزوی سلامتی می کنم هرکجا که باشی. بوس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 بهمن 90 23:55
سلام عزیزم.شرمنده ام که نظرات پر مهرتون رو دیر تایید کردم.آخه اول سعی میکنم به وبهایی که بهمون لطف داشتن سر بزنم و نظر بذارم بعد نظرشون رو تایید کنم.تا اگه یه دفعه کاری پیش اومد شرمنده نشم که بهشون عرض ادب نکردم.
سرعت اینتر نتمون خیلی پایین اومده.باورتون نمیشه بیشتر از 20 دقیقه طول کشید تا وب شما باز شدو قسمت نظرات اومد.
امروز عصر چند تا نظر رو که تایید کردم کاری پیش اومد و ادامش رو برای شب گذاشتم.بازم شرمنده.


خواهش می کنم دشمنتون شرمنده. شما مث همیشه به ما لطف داری. سرعت نت من هم اینروزا پایینه خیلی از دوستان رو نمی تونم ببینم
مامان سانای
19 بهمن 90 8:47
این دوستی ها ی دنیای مجازی بیشتر وقتا به دنیای واقعی کشیده می شه. مثل من که الان یه دوستی دارم که از جانم برایم عزیزتره


من هم به داشتن دوست متین و باوقاری مث شما افتخار می کنم عزیزتر از جان
مامان امیر علی
19 بهمن 90 17:36
عزیزانم بوس


یه بوس هم از طرف ما برای شماعزیزم