علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

ماجراهای علی و ضحی

1390/11/5 0:04
1,391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسک من

تازگیا به "گارد فیلد" ضحی علاقه مند شدی . این عروسک  یه گربه ی شرور ویبره موزیکاله . از اونجا که از اسباب بازیهای متحرک می ترسی تصمیم گرفتیم مرحله به مرحله با عروسک آشنات کنم که نترسی. عروسک رو که نزدیکت آوردم  غریبی که نفرمودین  هیچ، کم مونده بود به عروسک پیشنهاد ازدواج بدی!نیشخند اول خوووب سرتا پا براندازش کردی، بعد شیهه کوتاهی از سر ذوق کشیدی  و کف دستهات رو بهم زدی.زبان مدام با اشتیاق و خنده برمی گشتی و منو نگاه می کردی که آیا توهم ذوق می کنی؟ دستها و پاهاش رو ناز کردی و علامت دادی که به حالت ایستاده نگهت دارم. سبیلهاش رو می کشیدی و تند تند با زبان کره ای با هاش اختلاط می کردی .بعد هم به طرفه العینی منو به اون  فروختی نگرانو محبت اختصاصیت به منو که همانا تف تفی کردن و مثلا بوسیدن از این سر گوشه تااون سر گوش،  نثار عروسک کرد بعد دیدم که کار داره به جای باریک می کشه... عروسک رو به جای امنی فرستادم.چشمک

ضحی یه عروسک پسربچه ی بزرگ موزیکال داره که خودش اسمشو گذاشته"دودی" تازگیا تو رو هم از "داوداوشییییی" با "دودی" صدا میکنه . وقتایی که نا آرومی عروسکشو واست میاره تا آرومت کنه.

ضحی رو اندازه تو دوست دارم بی اینکه بخوام ذره ای اغراق کنم. ضحایی که مهربونی برجسته ترین صفت اونه . که باشعوره، وقتی مامانش از سر کار برمی گرده و بسیار دلتنگه، صبر می کنه تا غبار راه از تنش  شسته بشه و  اونوقت خودش رو توی  آغوش مامانش  می اندازه ، بهانه نمی گیره هر چند که می دونم بهش  سخت می گذره، کنار درب حمام می ایسته و مدام از خوشحالی می خنده و شادی می کنه  تا مامانش دست و روشو بشوره ، ضحایی که قدردانه و اگه هر کار کوچیکی براش انجام بدیم  که خوشحالش کنه، مدام ما رومی بوسه و خوشحالیش روبه ما نشون میده . با اینکه فقط 1 سال  از تو بزرگتره ،بسیار باهوشه وهمه حرکاتش از سنش پیشتاز. همه دوستش دارن. این معصومیت پرنده وارش رودوست دارم. دلم می خواد پاکی و شفافیت درونش همواره حفظ بشه ،بمونه هر آنچه که هست، که با وجود چنین انسانهایی دنیای ما زیباتر خواهد بود.

ضحی هرچقدر که از کلاه بدش میاد عاشق این روسریه مامان جونه فداش بشم الهییییییییییی خوششششگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

H . M
11 بهمن 90 16:38
واي لباسشو چه نازه /علي جون تو دنيا شده ستاره

گارفيلدددد ددد.... اي پيشي شيطونوشيكموو 
علي كوچولومو اذيت كنيا ميام لازانيات ميكنم
 ماشالله هـزار ماشالله هـمه بگين 
ضحي جون هـزار آفرين اميدوارم هـميشه سرحال و شاد باشي
علي عزيزم برات بهـترين آرزوهـا را دارم عروسك نازم

علي جون عزيز خاله هـمانا اين گارفيلد مانند. لوسيفر(گربه سيندرلا) تنبل و شيكمو ميباشد .

دوست دارم قناري نازم


من هم شما رو دوست دارم خاله مهربون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 بهمن 90 23:57
خدا علی جون و ضحی جون قند و عسل رو حفظ کنه.آمین.


ممنون عزیزم
مامان یسنا
12 بهمن 90 20:01
مبارک مبارک 5ماهگیت مبارک عزیزم من اپم مطالبی در باره ی بچه های 5ماهه دارم امیدوارم به دردت بخوره.......
من نتونستم تو سایتی که بهم دادی برای عکس های قشنگت برم......خیلی بانمک شده این پسر خوشتیپ


ممنون خاله. چشم حتما میام ومطالب مفیدتون رو می خونم. چرا؟ کار باهاش راحته که... سوالی داشتی در خدمتیم
محمد سبحان
12 بهمن 90 22:27
خدایشان حفظ کناد


ممنون دوست عزیز
مامان وروجک
14 بهمن 90 23:34
وااای علی جون چه خوردنی شده گوگولی مگولی خیلی نازی خاله بووووووسراستی عزیزم ببخشید من هنوز اسمت رو نمیدونم به نظرم دوستا اسم هم رو بدونن باهم راحت ترن اینطور نسیت؟


ممنون عزیزم.حتما همینطوره. دوست گلم پوراندخت هستم ولی بجز بابام همه پوران صدام می کنن .
ببخش عزیزم هرچی سعی کردم نتوستم وارد وبت بشم بسکه سرعت پایینه. در اولین فرصت بهت سر می زنم. بوسسس