علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

پسر 5 ماهه ی من

1390/11/6 7:59
24,455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من به غنچه ای که صبحدم ، به خنده باز می شود . . . .

  پسرکاکل زری من به همین سختی و همین خوشمزه گی به امید خدا 5 ماهه شد. یک ماهه دیگه هم گذشت تا باز هم شكرگزار خدايی باشم برای عمری كه به هردومون داد تا این لحظه های قشنگ و بیادموندنی رو اینجا ثبت کنم.خدایا شکرت ...

اومدم که بگم خستگی عظیم این راه رو با شوق شمارش روزهای طلایی عمر تو از تن بدر می کنم.

 اومدم بگم پسرک 5 ماهه من،

 "مادری دارد بهتر از برگ درخت و خدایی که در این نزدیکیست" و هر دو عاشقانه دوستش دارن...

 

 ماهگیت مبارک قندک عسلم

                            

 

 

اما بشنویم از تو که سخن از دوست خوشتر است:

 اینروزها خیلی نمکی و بامزه شدی و شوخ طبعی دلچسبی از خودت نشون میدی محبتت رو هم بهتراز قبل نشون میدی .عاشقت میشم وقتی دستهات رو به هوای ناز کردن به صورتم می کشی گونه هام رو به هوای بوس تف تفی می کنی. وقتی بیدار می شی و میام بالای سرت حالتی شبیه پرواز به خودت می گیری. آخخخخ، که دلم سر می ره...

 وقتی خیلی سرخوشی با دهانت صداهای بی ادبی از خودت درمیاری نگرانم عادتت بشه(نمیدونم همه بچه ها اینجورین سوالنگرانمنگران)

 شنیدم که حساس بودن بچه به محیط و عکس الاعمل های شدیدش به دنیای اطراف نشانه هوشه اگر این حرف درست باشه، تو گاهی در حد نبوغ کار می کنی.نیشخند

بغلت می کنم و همراه با یه موسیقی آرام با هم می رقصیم.(این حس موسیقاییت به خونواده مادریت رفته) . کمی ترس از ارتفاع داری و از حالت تعلیق می ترسی. در حالیکه سفت به خودم چسبوندمت، می چرخونمت و کمی ریتم حرکاتم رو تند می کنم تا ترس از افتادن به مرور جای خودش رو به احساس امنیت بده.

  آویز تختت رو برات کوک می کنم و در همون حین خودم هم شعر می خونم و دست می زنم. بال در می آری انگار .عاشق آواز و لالایی هستی.قرتو کمری شدی که نگو !کافیه فقط چند لحظه ایستاده نگهت داریم مث فنر بالا و پایین میری رقصی می کنی رقصیدنی! چند وقت پیش خاله سلیمه داشت پیاز رنده می کرد از خوشحالی شیهه ای کشیدی و شروع کردی به رقصیدن واقعا در شگفت موندیم که تا الان نمی دونستیم صدای رنده پیاز هم میتونه ملودیک باشه!!!

 خاله سمیه صدای خوبی داره برات آواز می خونه و باهات بازی می کنه و حرف می زنه تو هم در مقابل مدام لبخندهای ملیح تحویلش می دی.

وقتی سرت رو شونه های منه ،خاله طاهره بهت میگه "داددی" تو هم انقدر بلندبلند قهقهه می زنی که می ترسم قلبت بایسته گاهی وقتام به سرفه میافتی یا وقتی عمو مهدی تند تند میگه"توپ توپ". دالی بازی رو دوست داری ولی هنوز خودت نمی تونی بازی کنی.

 من مرده او لحظه ای هستم که مثل آب پاش های وسط چمنای پارک، دایره ای به شعاع سی سانت رسم می کنی.به نظرت من نباید از عشق تو بمیرمممممممممممم؟؟؟؟

 عاشق گلای پرده خونه باباجون هستی و هرچند وقت  یکبار باید ببرمت تا حسابی تماشا کنی. فدای اون لطافت روحت بشه مامان.عاشق در آوردن صدای کاغذ و پوست شکلاتی، آبنبات چوبی من.

  عاشق تشک بازیت هستی هر بار که میذارمت داخلش با تعجب مدتها میخ اونها می شی . عروسکهاش صداهای مختلفی از خود شون در میارن . یه آینه هم اون بالا داره که کلی عاشقشی. موزیک اصلیش صدای خنده کودکانه قشنگیه که دل هرکسی ضعف میره از صداش. ضمن سرگرمی بسیار آموزنده ست.حیف که دیگه واست کوچیک شده.

کلی خوراک فکری برات فراهم کردم. در حالیکه به موسیقی کلاسیک گوش می دی، جلوی چشمت اسباب بازی و اشیا رنگی می گذارم که حسهای شنوایی و بیناییت به موازات هم تقویت بشن.

 سی دی موسیقی کلاسیک از سری بیبی انشتین رو روی سیسمونیت برات خریدم و کلی کتابهای رنگارنگ با برگای براق و سخت ولی مناسب الانت نیست. بی بی انیشتین یه مجموعه بسیار عالی از آثار بزرگ دنیا ست که با سازهای بچه گانه نواخته شده. برات لالایی و آواز می خونم. از همه بیشتر یه پسر دارم شاه نداره (با عرض معذرت از ترانه سراش برای تحریف شعر) رو دوست داری. با شعرهای فی البداهه و ساده من کلی ذوق می کنی(بالاخره یکی پیدا شد مارو تحویل بگیره و همین یک نفر هم برایم کافیست!!!!) برات قصه های کوتاه تعریف می کنم که قهرمان همه اونها خودتی .

 خاله سلیمه مث همیشه زحمت کشیده و برات کتابهای مصور "می می نی " رو خریده که ترانه هاش از سروده های آقای ناصر کشاورز ه و احتمالا خیلی از مامانای گل باهاش کلی خاطره دارن.(خاله سلیمه چطور می تونم اینهمه لطفت رو جبران کنم؟!) به این امید که انشاله خاطراتت رو که مرور می کنی قدر محبتهای خاله مهربون بهتر از برگ گلت رو بدونی.از روی این کتابا برات می خونم و خدا میدونه که چقد ذوق می کنی.

   داشت یادم می رفت چهارشنبه 5 بهمن برای چکاپ ماهیانه بردمت دکتر . قد و وزنگیری خدارو شکر عالی بود( وزن 8100 گرم ٍ قد سانت67 و دور سر 45 سانت) نفخت کاملا برطرف شده . دکتر موافق بود که غذای کمکی رو با آب برنج و حریره بادام از این ماه شروع کنم ولی با همه ی احترامی که برای دکتر صبور و مهربونت قائلم تصمیم گرفتم تا پایان 5 ماهگی فقط با شیرخودم تغذیه بشی خدارو شکر شیرم پرکالریه و نیازهاتو به خوبی تامین میکنه .ولی با دیدن غذا ذوق زده میشی و چنان رقت انگیز  مسیر حرکت قاشق به دهان رودنبال می کنی که دل آدم کباب میشه ولی چه میشه کرد پسرم، یکم طاقت بیاررفیق .ولی به تو نوید میدم که از ماه بعد با درست کردن غذاهای خوشمزه و دلخواه حس چشاییت رو به جشنواره خوراکی های لذت بخش مهمان کنم.

به توصیه دکترت قطره آهن رو از این ماه شروع کردیم . واست قطره آهن "ویتانه " فاقد گلوبین و حاوی روی که اشتهاآوره تجویز کرد(نمی دونم خوبه یا نه از دوستای گلم که تجربه بیشتری از من دارن کمک می خوام) . روز اول 5 قطره ، روز دوم 10 قطره و ....الی تا وقتی که برسه به روزی25 قطره و تثبیت بشه روی همین 25 قطره. بعد از هربار مصرف با گاز استریل خیس لثه هاتو تمیز می کنم که اثرات بدش به دندونات آسیب نرسونه.

 لثه هات سفت و سفید شده ولی هنوز از دندون خبری نیست.دکتر لثه هاتو معاینه کرد و گفت احتمالا تا اواخر همین ماه دندونات نیش میزنه. فدای دندونای خوشملت بشم مامانیییییییی. اینروزا آب دهانت جاری میشه ،میونه خوبی هم با پیشبند نداری و مدام باید لباست رو عوض کنم. برای تسکین خارش اون لثه های نازت مرتب ماساژشون میدم ولی ناآرومی و دلت می خواد همه چیو گاز بگیری.

 با اینکه جایی خوندم که دندون درآوردن ارتباطی با اسهال نداره ولی اینروزا مصرف پمپرزت به روزی 20 عدد رسیده. در حالیکه همیشه 10 الی 12عدددرروز بود . یک بسته پمپرز 74 تایی 31هزارتومانی رو 4 روزه مصرف کردی . آقا پوشک فقط مارک پمپرز !!!(عجب سطل اشغال قیمتییی داریم اینروزا )

 خدایا شکرت پسرک 5ماهه من، خیلی کارها رو انجام می ده که قبلا در تصورم هم نمی گنجید. اون وقت حرصم می گیره که بعضی از افراد ساده اندیش به بچه های توی این سن نگاه می کنن و میگن: خوش به حالش، هیچ کاری نمی کنه، از هفت دولت آزاده!آخه یکی نیست به اینا بگه تو خودت از پارسال تا به حال چه کرده ای؟ فقط یک سال پیرتر شدی ولی این همون نوزاد شکننده ناتوانیه که حتی نای گریه هم نداشت و الان در آستانه 5 ماهگی کلی مهارتهای ارتباطی و حسی-حرکتی و... پیدا کرده ( فقط تو رو نمیگم . منظورم یک بچه تیپیکال 5-6 ماهه ست) کاش همه ما در هر سال از زندگیمون به اندازه سال اولمون پیشرفت می کردیم!

بهترینم

چقدرخوبه که تو هوای تازه من شده ای چقد خوبه که دوسم داری. اگه لحظه ای از من دور باشی احساس خفگی می کنم یادم نیست وقتی مادر نبودم چه بودم.اصلا وجود داشتم؟ وقتی ناآرومی در گوشت میگم همه چی آرومه پسرم همه چی  Ok.اونوقت نگام می کنی و بهم لبخند میزنی فدات بشم که زبونمو می فهمی و بهم اعتماد میکنی چه خوبه که معتمد تو هستم.

گر چه هنوز هم خیلی جاها  "سنت گرا "هستم ولی من و پدرت سعی می کنیم تورو کاملا استاندارد و مدرن و با شیوه های تربیتی روز دنیا تربیت کنیم. امید که دراین گذار از "سنت" به "مدرنیته" به خطا نریم.

 تنها یک ماه دیگه از مرخصیم باقی مونده. از الان دلم برای بچه ام تنگ می شه مبادا از غصه دوری بچه ام بمیرم! ای زندگی ماشینی هی....

 اینروزها با اینکه تخت با همه وسعتش در اختیار ما قرار داره اما ترجیح می دی مثل جوجه ای زیر پر و بال من کز کنی و بخوابی . عاشق اینیکه بغلت کنم و موهاتو نوازش کنم.وقت شیر خوردن دستهام رو هر کجا که باشن پیدا می کنی و می گیری. آخ که عاشقت میشم...

 خدایا کودکم را به تو سپردم  از روز الست ؛ومن بپاس اینهمه لطفی که به من ارزانی داشتی سوگند می خورم  و همه ی توانم رابکار می گیرم تا مراقب کودکی معصومانه و غیر قابل برگشتش باشم .خوب می دانم همین فرصت اندک بنیان شخصیت و آینده پسرم را پایه ریزی خواهد کرد.

خداش در همه حال از بلا نگه دارد....

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مامی امیرحسین
11 بهمن 90 15:01
چقدررررررررررررررررررررر دلتنگت بودم.به یادت بودم تو حرم و برای سلامتی پدرعزیزت دعا کردم.اگه مشهد نبودم غم انار دیوونم میکرد.ممنونم از امام رضا که به دلم ارامش بخشید.ولی دل و دماغ پست گذاشتن نداشتم.امروز دیدم شیما اپ کرده.گفتم اگه اون که اون صحنه های غم انگیزوازنزدیک دیده میتونه برگرده پس منم باید بتونم.خداکنه مامان انارم بتونه.به زودی اپ میکنم.نذرتون قبول.ببوس علی شیرینمو...


سلام دوست خوبم.زیارتت قبول ممنون که به یادم بودی. رسیدن بخیر.من که دیگه داشتم می ترکیدم از دلتنگی . خوشحالم که روحیه ت خوبه . هرروز میومدم به وبت سر می زدم خبری نبود بدتر دلم می گرفت منتظر نوشته های قشنگت هستم. امیرمو ببوس هزارتا
H.M
11 بهمن 90 22:59
Salam
Vayyyyyy Che pesari ghande asali
Elahiiiiiiiiiiiiii. Be ghorbo0net
Fadatttttt kheili mah shodi
Mashalah hezarrrr mashalah
Be mamani bego0 barat esfand bedo0de
Azizam dar panahe khoda
Akhey azizam nemishod morakhasit ziyad bashe akhe injo0riiii ke.
Ali joon khale tavalodet mobarak ishalah 10000 salegitttt azizakam omidvaram hamishe shad0salem bashiiiiii


سلام عزیزم سلام گلم. بازم ازت ممنونم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 بهمن 90 0:22
سلام عزیزم.5 ماهگیت مبارک شیرینم..قدر مامان بهتر از برگ درخت و خاله بهتر از برگ گلت رو بدون عزیزم.
اتفاقا منم ترانه گفته شده را با همین تحریف از وقتی ماهان توی شکمم بود میخوندم.
کتابهای می می نی فوق العاده هستند.کاملا هم روی بچه ها تاثیر میذاره.من از 12 جلدش 7 تاش رو گیر آوردم برای ماهان.
انتشارات قدیانی هم توی سری کتابهای بنفشه(مخصوص کودکان)یه سری کتاب به اسم "کتابهای مزرعه "داره که من از اونا هم خیلی راضی هستم.بازم 7 تا از 12 تا رودارم.البته این انتشارات 10 سال ناشر برگزیده شده و دو دوره برگزیده جشنواره کتابهای آموزشی رشد شده.
واااای خیلی حرف زدم.ببخشید.


ممنون خاله خوب و مهربونم. ممنون از راهنماییهات حتما براش میخرم.شما لطف داری من از کامنتهای شما همیشه لذت می برمو انرژی میگیرم. مخصوصا که لطف می کنی ووقت عزیزت رو میذاریو پستای طولانی و خسته کننده منو باحوصله میخونی. دوستون دارم خیلی


عسل
12 بهمن 90 10:00
ماشاالله به تو گل پسر. با مندوست میشی؟


ممنون عزیزم. با کمال میل . ممنون از حضور پرمهرتون
مامان ارمیا
12 بهمن 90 12:16
چه لباس قشنگی. ماه شده این گل پسرمون.


ممنون خاله چشاتون قشنگه
مامان نفس
12 بهمن 90 16:56
5 ماهگیت مبارک قند عسل انشاله همیشه شاد و خوشحال و خوشبخت زیر سایه بابا و مامان مهربونت زندگی کنی نازنینم


ممنون خاله مهربون و گلم
مامان وروجک
12 بهمن 90 17:13
سلام عزیزدلم ممنونم که بهمون سر زدی وببخشید که نگرانت کردم ما خوب خوبیم فقط تو این مدت طولانی کامپیوتر وبعد اینترنت مون مشکل داشت دلم براتون یه ذره شده بود بهر دری هم میزدم نمیشد بیام نی نی وبلاگ دوستت دارم عزیزم 5 ماهگی علی جون هم مبارک


سلام عزیز دلم معلوم هست کجایی این بییییییییییییییست روز؟ داشتم از نگرانی میمردم. [ه غیبتت خیلی طولانی بود. من هم دلتنگت شده بودم. خدارو شکر که خوبی. ووروجکتو یه ماچ گنده ش کن
مامی کیانا
12 بهمن 90 17:40
5ماهگیت مبارک گل پسر با اجازه لینکتون کردم تا بیشتر و راحت تر بتونم ببینمتون


ممنون خاله.من هم با فتخار شمارو لینک می کنم
H.M
12 بهمن 90 19:37
Vayyyy Che mah shodi afarinnnn Ali jooniiii hezarrrr mashalah hezarrrr alaho Akbar
I love youBe Mamie joon beguuu vasattt esfand bedooodeDar panahe khoda


ممنو خاله خوبم . شما به ما لطف داری همیشه
محمد سبحان
12 بهمن 90 22:27
ما کشته مرده این آب پاش وسط چمن شدیم و دیگر هیچ.....


ما که خرابشیم...
مامانی فری
12 بهمن 90 22:40
5ماهگیت مبارک عزیزم مرسی از پپیام قشنگی که برام نوشته بودی قربونت برم خیلیییییییییییییی با احساس و قشنگ مینویسی واقعا از خوندن مطالبت لذت بردم خوش به حال نی نیت که همچین مامان با احساس و خوش ذوقی داره دوستت دارم منو فراموش نکن از وبلاگت خیلیییییییییییی لذت بردم

ممنون مامانی مهربون. شما لطف داری . عشقی که شما به نوه عزیزتون دارید ستودنیه. من هم شما رو خیلی خیلی دوست دارم شما در نهانخانه یاد من هستید مگه میشه که فراموشتون کنم.




مامانی درسا
12 بهمن 90 23:04
گل پسرم 5 ماهگیت مبارک . انشاالله در پناه حق و سایه پدر و مادر 120 ساله بشی .


ممنون خاله جون
مهرانه مامان مهرسا
13 بهمن 90 10:30
سلام گلم چطوريد پسر گلت رو ببوس


ممنون دوست خوبم
رادین
13 بهمن 90 16:17
سلام من اومدم!!!!
کلی دلم برات تنگ شده بود علی جونم.
وای این نازنین همون علی کوچولومونه!!!
5 ماهگیت مبارک عزیزم


سلام لادین خوش اومدی منم دلم تنگیده بود واست همه چی آرومه خاله؟ از شکایتت صرف نظر کردی؟ممنون خاله جونم


مامان آرینا موفرفری
13 بهمن 90 16:46
سلام مامانی.علی جان پنج ماهگیت مبارک.


سلام دوست گلم . ممنون عزیزم
مامان ایلیا
13 بهمن 90 18:31
وای وای وای چه پسمل قشنگی چه لباس قشنگی چه عروسکای قشنگی خدا حفظت کنه پنج ماهگیش مبارک مامانی گلش واسش اسفند دود کن تند همین الان یرو ماشالله


ممنون عزیزم چشاتون قشنگه. ممنون که با ما سر زدید.
مامی امیر علی جون
13 بهمن 90 19:18
سلم . 5 ماهگی پسرتون مبارک.وبلاگتون خیلی قشنگه . خوشحال میشم به ما هم سربزنید


ممنونم عزیزم. ممنون از حضورتون. خیلی دلم میخواد ولی آخه با کدوم ادرس؟؟؟؟ ببخشید نظر قبلیتون رو اشتباهی حذف کردم بازم ببخشید
مامان رها
14 بهمن 90 0:15
سلام عزیزم 5 ماهگیت مبارک خاله چه سرهم خوشگلی تنت کردی عسلم چشم نخوری جیگر


ممنون خاله مهربونم. چشماتون خوشگله
مامانی فری
14 بهمن 90 9:24
عزیزم من خیلی وقته لینکت کردم ممنونم که بهم سرزدی میبوسمت


به من افتخار دادید. می بوسمتون
faeqeh
14 بهمن 90 20:06
عزیززززززززززززززززززززززززززززی


ممنوووووووووووون از حضورتون
مامان صدف
15 بهمن 90 8:20
سلام.
خوشحالم دوباره مطالب قشنگتو در مورد علی جونم میخونم. راستش چند روز بود میومدم و پست جدیدی بعد از نذری خونه آقاجون نمیدیدم. یه کمی نگران شده بودم که شکر خدا نگرانی منم برطرف شد. در ضمن اون صداهای بی ادبی رو همه بچه ها در میارن نگران نباش. مقطعیه


ممنون دوست مهربونم. مرسی که به یادمون بودی. سرعت نتم پایین بود نمی تونستم مطلب بذارم.خوشحالم که دوست مهربونی مث تو دارم. مرسی از دلداریت عزیزم
مامان صدف
15 بهمن 90 8:21
5 ماهگی علی جونم هم مبارکش باشه. امیدوارم یه روزی بیاد که پنجمین سال دکتریشو بهش تبریک بگیم.


ممنون خاله خوبم.چه آرزوی قشنگی برام کردید.بوسسسسسسسسسس

مامی امیرحسین
15 بهمن 90 11:01
ای وای چه گوزن خوشگلی!شاخم نزنی خاله جون...
5 ماهگیت مبارک گوزن کوچولوی نازم.ایشالا تولد 5 سالگی و 50 سالگیتو ببینم.برای 150 سالگیت دیگه فکر نکنم من باشم!عزیزم قدر مامان گلتو بدون که اینقدر با حوصله همه جزئیاتو برات مینویسه.مامان امیرحسین حوصلش خیلی کمتر از این حرفاست.روزی رو میبینم که تو و امیرحسین دوستای وبلاگی خوبی بشین.مثل الان من و مامانت.ایشالا


نه خاله جون ما گوزن رامی هستیم و فقط لیستون می زنیم که بگیم خیلی دوستون داریم.ان شالله خدا سالها عمرباعزت بهت بده دوست نازم. شما همینکه دست تنها توی غربت با همه بی تجربگی به امیرم پر و بال بدی شاهکار می کنی. من با اینکه اینهمه ادم مث پروانه دور و برم هستم بازم وقت کم میارم.چقدر خوبه که علی دوست گلی مث امیرحسین داره. چقدر برای اونروزا لحظه شماری می کنم که بچه های گلمون بنویسن و ما بیایم مطالبشون و بخونیم کامنت عاشقانه بذاریم. فاطمه جان نمی دونی چقدر حس خوبی بهت دارم.بوس بوس
مامی امیرحسین
15 بهمن 90 11:01
عزیزم خصوصی هم داری
مامی امیرحسین
15 بهمن 90 12:19
امروز هزار تا کامنت برات گذاشتما!میخواستم عکس جوونیامو!برات ایمیل کنم دیدم آدرس ندادی.برادرزادم کپی مامانشه.البته منم تو همون مایه هام.چشم ابرو مشکی


تو لطف داری بهم من دوست گلم من از کامنتات جون میگیرم. چقدر مشتاقم که روی ماهتو ببینم عزیزم.توی وبت ایمیلمو و جواب کامنت خصوصیت رو میذارم.ببخش عزیزم هرچی سعی کردم نتوستم وارد وبت بشم بسکه سرعت پایینه.


الهام مامان رامیلا
15 بهمن 90 19:02
سلام عزیزم مبارک باشه مرسی دوست خوبم که به یاد منی بخدا حالا تو این اسباب کشی این پاهم شد برای ما داستان می بینی تو رو خدا


ممنون عزیزم.انجام وظیفه بود گلم. امیدوارم هرچه زودتر سلامتیت رو بدست بیاری مراقب خودت باش عزیز دلم


زهره مامان نیایش
15 بهمن 90 20:39
سلام عزیزم خوبی گل پسری ما شا الله مردی شدی ها خیلی عکس هات هم نازه دست مامانی درد نکنه خیلی عالی می نویسه برات خیلی قدرشو بدون و یه ماچ گنده بکنش از طرف من هر چند که فکر کنم هنوز نمیتونی بوس کنی خب یکم زوده عزززززززززززیزم الهی سالم باشی همیشه


سلام خاله عزیزم شما لطف داری به من و مامانم . چشم تا دلتون بخواد تف تفیش می کنم حالا علی الحساب تا بعد که بوس یاد بگیرم . شما رو هم می بوسم خیلی دوست دارم خاله. بوسسسسسسسس
پوشاک نوزادی کیانا
15 بهمن 90 23:36
مژده به مادران عزیز پوشاک نوزادی کیانا (صفر تا دو سال ) با مجموعه ایی بی نظیر از برندهای البسه خانگی (آشور-تاپ لاین - به آوران )جهت هر چه زیباتر ساختن کودکان دلبندتان برند bcc را نیز به خدمتتان عرضه می کند مقدم شما را در کرج - پاساژ آزادی - ط اول - پ 40 گرامی می داریم
محمد
16 بهمن 90 12:11
شاد باشید وسلامت


ممنون از حضورتون
مامی ارمیتا
16 بهمن 90 13:03
خوشمزه من دوست خاله سلیمتم تو این عکس گوگولی شدی عزیزم به خالت بگو برای من هم یه متن بگه راستی مامانت چه خاطرات قشنگی رو برات نوشته خوش به حالت


سلام خاله پریچهر جونم. شما لطف داری.
سلام پریچهر جان خیلی خوشحالم کردید که به ماسر زدی . سلیمه همیشه توی خونه از شیرینکاریهای آرمیتا جون واسمون میگه و گغته که چه عکسا و فیلمای قشنگی ازش گرفتین. اختیار دارین عزیزم نوه دایی "اردلان سرفراز" معلومه که حس شاعرانه و نویسندگی داره چرا نمی نویسین مهم اینکه خاطرات دخملکت و ثبت کنی که بخونه و لذت ببره هرچند می دونم قلم خوبی داری و شکسته نفسی می کنی.خاله سلیمه هم با کمال میل همراهیتون میکنه. آرمیتای خوشگلمو ببوس هزارتا. به مادر سلام برسونید
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 بهمن 90 19:08
سلام شاه پسر.احوالاتت؟
مامانی تا کی مرخصی دارین؟این روزا همش به این قضیه فکر میکنم.اگه تا عید باشه که عالیه.بعد از عید هم که تقریبا یکماه بیشتر نمیرین.
آخه من چون موقعی که ماهان به دنیا اومد استخدام نبودم و وقتی فقط 19 روزش بود رفتم مدرسه این قضیه پایان مرخصی مامانا خیلی اذیتم میکنه.یه عذاب وجدان همیشه باهامه.


سلام خاله مهربونم. ما خوبیم به لطف شما
دوست گلم مرسی که به یادم هستی .آخی بمیرم واسه ماهانی چقدر مظلوم بوده پسر گلم. دوستم مرخصیم تا 6 اسفنده. خیلی سعی کردم که این چند ماه رو مرخصی بدون حقوق بگیرم ولی ظاهرأ چون میخوره به تابستون سه ماه تابسون هم جزء مرخصیم محسوب میشه. محل خدمتم افتاده مرودشت ولی دنبالشم که انتقالی واسه شیراز بگیرم(پروسه ش در جریانه).فدای دل مهربونت که اینقدربزرگی دعا کن موافقت شه. اینروزا دپرسم کاش این دوهفته اصلا تموم نشه.دوست دارم بوس
fatemehh
17 بهمن 90 13:11
سلام عزیزم تولد 5 ماهگی قند عسل مبارک باشه
به یاری خداو در پناه خودش و درکنار تون تولد 1000سالگیشو برگزارکنی
ضحی مهربونم ببوس
علی وروجکم بخور منم کمکم شروع کردم به خوردن فاطمه _بخور عقب نیفتی_


سلام خاله جونم ممنون. خاله کجاشو دیدی مامانم چندوقتیه داره ناخونک میزنه دیگه چیزیم نمونده. فاطمه گلم رو بوسه بارونش کن


همشهری
18 بهمن 90 0:04
سلام ممان خوش سلیقه
میخواستم بدونم لباسهای زیبای علی جونو از کدوم مغازه شیراز خرید میکنید
اگه امکانش هست اسم و آدرسشو تو یه پست جداگانه با رمز..... برام بزاری تا بیام بخونمش
یه دنیا ممنون


سلام عزیزم..ببخشید چون مطالب رمز دار ذهن دوستان رو درگیر می کنه جوابتون رو همینجا میدم معذرت میخوام دوست خوب همشهری من.
شما لطف داری چشماتون قشنگ میبینه. من خریدهای علی رو همه از baby market(بازارچه کودک) خیابان عفیف آباد و ملکه کوچولو و یه فروشگاه دیگه که اسمش الان خاطرم نیست و هردو توی مجتمع ستاره فارس هست میخرم مارک ایرانی عاشور و به آوران و خارجی "مادر کر" و "کارترز" .البته بخشیش رو هم از بیبی کیش بلوار ستارخان روبروی ولی عصر می خریدم مارک"فارلین" ولی بهتون پیشنهاد می کنم بیبی کیش خرید نکنید چون یک قیمت بالای کاذب داره همین . موفق باشی گلم (رمزتونو عمدا لاک گرفتم که مشکلی پیش نیاد)

مامان امیرنازم
18 بهمن 90 11:16
سلام نازم 5 ماهگیت مبارک چه ماه شدی ایشالا لباس دامادیت


ممنون خاله جونم
زهره مامان نیایش
18 بهمن 90 13:10
سلام عزیزم ممنون پیش ما اومدی خانمی الهی که همیشه شاد باشی منم تبریک میگم که اسمتون برای حج دراومده ان شا الله قسمت همه بشه خانمی میدونی این اولویت ها که دادن معنیش چیه منظورم همون عدد هاست؟474 یا 503


سلام عزیزم. ممنون. جوابت رو توی وبت میذارم.
مامی امیرحسین
18 بهمن 90 13:25
خصوصی داری گلم
مهسا مامان مرسانا
18 بهمن 90 19:00
قند عسل 5 ماهگیت مبارک.......بوسسسسسسسسسسسسسس


ممنون خاله مهربونم. بوسسسسسسسس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 بهمن 90 21:03
خصوصی عزیزم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 بهمن 90 21:22
راستی خدا رو شکر که انتقال موقت جور شد.به انتقال دائم اصلا فکر نکن.به آقای همسر و لازمتر از اون به بابای علی فکر کن.


ممنون عزیزم.واقعا هردوشون در اولویتن. چشم حتما مرسی ازحرغهای قشنگت.بوسسسس
مامانی درسا
19 بهمن 90 0:34
مامانی کم پیدایی . اومدم ازتون خبر بگیرم . آپ کردی خبرم کن . دوستتون دارم .


ممنون دوست گلم مرسی که به یاد مایی . حتما بهتون سر می زنم
مامان سانای
19 بهمن 90 8:42
وای خدا اینجا چقد نازه .ماشالله


ممنون خاله مهربون
مامان رومینا
19 بهمن 90 18:22
سلام پسر شما 4 روز از دختر من کوچکتره.افتخار دوستی میدید؟


سلام عزیزم. خداحفظش کنه.این باعث افتخار که دوستی مث شما به دوستانم اضافه شه. ممنون از حضور پرمهرت
مامان رومینا
19 بهمن 90 18:23
خصوصی
مامان رومینا
19 بهمن 90 18:23
شما بوشهری هستید؟


نه گلم. شیرازیم