علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

نذری

1390/11/3 23:03
1,843 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک شیرینم

دیروز یکشنبه ٢ دی ماه مصادف بود با رحلت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) و همچنین وفات امام حسن مجتبی (ع).

هرسال خونه باباجونی ها اینروزرو نذری دارن. این نذر برای سلامتی افراد خانواده ست و تا امسال به لطف و یاری خدا ادا شده. نذری باباجون( بابای بابایی)  قیمه و نذری باباجون(بابای مامانی) هر سال شله زرد. ان شالله که خدا قبول کنه...صبح بر خلاف همیشه که سحر خیز بودی ، ساعت ١٠ از خواب بیدار شدی تا حاضرت کردم که بریم خونه باباجون(بابای بابایی) شد ساعت حدود  ١١ .به اتفاق مامان جون و باباجون و دایی احمد راهی شدیم . خیلی دوست داشتم موقع پخت اونجا حضور داشته باشم ولی حیف دیر رسیدیم. ساعت ١٢ نذری رو پخش کردن. خدا رو شکر همه چیز خوب بود. ساعت  ١:٣٠ بعداز ظهر اومدیم سمت خونه بابا جون اینا. خونه که رسیدیم خوابت برد و تا موقع پخش شله زرد  بیدار نشدی .

پارسال این موقع ها شما مهمان دلم بودی .بعد از اولین سونو رهسپار آبادان شدم .دو سه روز اول حالم بد نبود ولی به علت آلودگی هوا به قدری حالم بد شد که دکتر به مدت ٤ ماه بهم استراحت مطلق داد.  پرونده پزشکیم رو تحویل آموزش و پرورش دادم و خدارو شکر  موافقت شد با مرخصیم . ١٢ بهمن پرواز داشتم برای شیراز .

 ١٣ بهمن پارسال  در یه همچین روزی همون موفع ها که ویار شدید داشتم و اصلا نمی تونستم خونه بمونم چه برسه کنار دیگ بایستم  و هم بزنم ،وقتی که  صدای قلب نازنینت رو هنوزبه وضوح نشنیده بودم، از ته دلم خدارو صدا زدم با همه وجود ازش خواستم :خدایا سایه من و پدرش را روی سرش حفظ کن تا فقط و فقط با خودمون بزرگ بشه. خدایا ما روتا به ثمر رسیدنش زنده، سالم و توانا نگهدار. خدایا، بچه ام  رودر پناه خود نگهدار و هرگز منو با اون آزمایش نکن...

چقدر از اینروز من انرژی مثبت گرفتم چقدر آرامش. همه استرس هام جاشو به آرامشی داد وصف نشدنی و من بار دیگه معجزه خدارو دیدم . خدایی که الان بیشتر دوستش داشتم و بیشتر می فهمیدمش. از اینکه با هاش همکارم در آفرینش یک زندگی ، به خودم می بالیدم!.بچه دار شدن تولدی دوباره است در ایمان به وجود خدا و من خدا رو در تو پیدا کردم نازدلم...

 محصل 

   امسال اما  من در سایه سار آرامش نشسته ام و به بازی های ساده این نهال کوچکم  با عشق و اشتیاق نگاه می کنم ،به تو به جهانی که تو به شیوه خودت داری کشفش می کنی پسرکم.

خدایا پسرم را در مسیر درست هدایت بفرما و مرا یاری کن تا این بذر سالم را به دور از هیاهو شکوفا سازم.کمکم کن پسرم را  آن چنان که تو به ما بخشیدیش، برای تو تربیتش کنیم.  جز تو فریاد رسی نمی خواهم حتی اگر باشد.  

  

    خدای مهربان نگهدار و حافظ تمام بچه های دنیا باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

H.m 
5 بهمن 90 0:33
Salam be salamatiiiiii ghaboolllll basheeeee

Nazare ghablimo ke namayesh dadi pak mikoniii

Lotfannnnnn

Merci




سلام عزیزم. ممنون. باور کن من نظرت رو تایید نکردم اصلا نظر شما خصوصی و مخفی بود نمی دونم ایراد از مدیریت سایته که نشونش داد. چشم حذفش کردم مرسی که سر می زنی . نتونستم وارد ایمیلم بشم که جواب محبتت رو بدم دوست من
علیرضا،صومعه سرا
5 بهمن 90 9:47
سلام خانم.خسته نباشین.وبلاگ قشنگی دارین.خوشحال میشم به منم سر بزنین ونظربدین.براتون آرزوی موفقیت میکنم.
بازم مزاحمتون میشم.فعلا....


سلام ممنون از حضورتون. چشم حتما میام
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
5 بهمن 90 23:07
سلام علی جونم.نذر بابا جونیا قبول باشه عزیزم.ایشالله همیشه زیر سایه پدر و مادر مهربون شاد و سلامت باشی.
ایشالله یه روز نوبت تو باشه که این نذریها رو اداکنی.امین.


ممنون خاله مهربونم
✿الهام مامان رامیلا ✿
6 بهمن 90 0:59
سلام مامان علی جون اولاکه نذری قبول باشه دوما اینکه بخدا همه ما شوکه هستیم در غم از دست دادن انار نمی دونم چه حکمتیه ولی خیلی سخته خیلی ما مادریم حال هم دیگه رو درک میکنیم نمی دونم چی بگم مخصوصا که فردا تولدشه خدایا به داد دل مادرها مخصوصا زهرای عزیز برس خدایا هیچ مادری رو با فرزندش امتحان نکن


سلام دوست خوبم. ممنونم. واقعا آدم میمونه چی بگه. خدا به فریاد دلشون برسه و بس
گروه ترمه
6 بهمن 90 9:57
گروه ترمه فعالیت هنری خود را در زمینه هنرهای تزیینی و بافت آغاز نمود. کلیه کارهای موجود در این وبلاگ کار دست بوده و در صورت سفارش به رنگ دلخواه شما تهیه میگردد. تزیینات شامل انواع بافت ( شال و کلاه، تل های فانتزی، اشارپ، ساق و ...) تم های تولد گیفتهای زیبا برای جشنها کارت پستال و ... http://termehandcraft.blogfa.com
مامان آیهان جون
6 بهمن 90 12:10
نذریتون قبول فرشته کوچولو، انشاءالله سال های دیگه هم تزئینشون کنی هم پخش


ممنون خاله جون
مامان آوینا
6 بهمن 90 23:34
نذرتون قبول باشهخداپسرتون رو برای شما و شما رو برای پسرتون حفظ کنه


ممنون عزیزم. ممنون از حضورتون
عارفه
6 بهمن 90 23:41
قبول باشهچه نمکی این شاه پسر


ممنون عزیزم
محمد سبحان
6 بهمن 90 23:54
نذرتون قبول درگاه حق. چه دعاهای قشنگی حیف که فقط واسه بچه ها بود


ممنون و ممنون از حضورتون. من برای همه دعا می کنم اگه خدا دعامو قبول کنه.

محمد سبحان
7 بهمن 90 0:14
راستی می خواستم بهتون بگم قلم بسیار زیبا و دلنشینی دارید بهتون تبریک میگم. من تقریبا همه پست هاتون رو خوندم و لذت بردم. امیدوارم در کنار پسرک شیرینتون همیشه سلامت باشید


سپاسگزارم از شما دوست محترم. ای کاش آدرسی از خودتون می گذاشتید
مامان ابوالفضل
7 بهمن 90 0:42
سلام مامان علی جون. اولین باریه که به وبت میام خیلی قشنگ می نویس. وقت کنم همه آرشیوت رو می خونم. نذرت قبول خانومی. مارو هم دعا کن خوشحال میشم به ماسر بزنی.
علی خوششششششششمزه به نظرت می تونی یک تنه از پس تزئین این همه شله زرد بر بیای


سلام مرسی که به ما سر زدیدشما لطف دارید. آره خاله جون معلومه که از پسش بر میام همونجور که ضحی دختر خاله ام حسابی همه رو غافلگیر کرد با شاهکارهای هنریش!!!!!D:

محمد سبحان
7 بهمن 90 11:52
بزودی وبلاگم آماده رونمایی میشه با یه موضوع اجتماعی و البته کمی فلسفی. دارم مطالبش رو جمع می کنم .موفق باشید در پناه خدا


حتما وبلاگ جالب میشه. موفق باشید
زهره مامان نیایش
7 بهمن 90 12:45
عزیز دلم قبول باشه نذری ایشالا خودت بزرگ میشی آقا میشی هم تزیین میکنی هم هم میزنی هم خودت میبری پخش میکنی نذری رو قربونت بشم من خدا حافظت باشه همیشه


ممنون خاله جون . خدا شمارو هم واسه ما نگه داره به قول نینیش جون دوشتون دایَم بوس
مامی کیانا
7 بهمن 90 14:07
قبول باشه ایشالا هر سال سلامت باشید و بتونید نذرتون رو ادا کنید


ممنون دوست عزیزم
مامان رها
7 بهمن 90 16:36
عزیزم نذرتون قبول خانومی برا ما هم دعا کردی؟یا نه ؟


ممنون دوست گلم. باور کن بیاد همتون و مخصوصا غنچه های گلتون بودم . ان شالله که خدا از من حقیر قبول کنه. می بوسمت
مامان آرینا موفرفری
7 بهمن 90 16:39
سلام عزیزم نذرتون قبول.انشااله همیشه سالم وسلامت باشید.علی کوچولوی خاله رو بوس بارونش کنید.


ممنون عزیز دلم .ما هم شما و آرینای خوشمزه مو می بوسم
مامانی درسا
8 بهمن 90 2:31
نذری هاتون قبول درگاه حق . پسر گلمو ببوس


ممنون عزیزم
مامان سانای
8 بهمن 90 10:56
قبول باشه


ممنون عزيزم
مامان نيروانا
8 بهمن 90 11:14
نذرتون قبول دوست خوبم. آرزوهاي قشنگت رو آمين ميگم.


ممنون دوست عزيزم
مامان یسنا
8 بهمن 90 15:50
قبول باشه.


ممنون عزیزم
مامان صدف
9 بهمن 90 8:30
نذریتون قبول. ان شاءالله تو نذری پزون بعدی خدا به علی جون یه آبجی توچولو بده


ممنون عزیزم. ولی دوستم این آخری دیگه آنتی دعا بودD اگه قیافه منو ببینی یه چیزی بین میرزاکوچک خان جنگلی و اصحاب کهف شدم از بس وقت نمی کنم حتی موهامو شونه کنم. من تو همین یکیشم زاییده ام.(البته شوخی کردم بچه دوم می خوام ولی تو بهترین شرایط)


fatemehh
9 بهمن 90 9:08

salam nazreton ghaboooooooool
salroze gharar ghereftane shah pesar dar deletoon mobarak
che malos shode
hatman az tarafe man beboshdesh
ali bala


ممنون عزیزدلم.شما هم فاطمه طلاطلایی رو ببوس جای من
زهره مامان هلیا
10 بهمن 90 20:44
قبول باشه ایشالله عجب شله زرد خوش آب و رنگی


ممنون خاله جون. جاتون خالی
مامان صدف
11 بهمن 90 14:22
کجایی مامان علی جون؟ دلم برات تنگ شده. امیدوارم هر جا که هستید سالم و سلامت باشید.


سلام دوست خوبم همینجاییم زیر آسمون خدا. ممنون که احوال مارو می پرسی. صدفی رو می بوسمش هزاران تا
عمه ی لارا
9 اسفند 90 18:07
قبول باشه
علی کوچولو دوست دارم خاله بوووس


ممنون خاله جونم. ما هم شمارو دوست داریم