علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

اولین زادروزت خجسته باد

1391/6/7 23:03
4,290 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز جهان مال من است

 

                  

      بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comامروز یعنی نفس یعنی باران عشقبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comیعنی حضور یعنی رنگ ، شادی ، اشکبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comیعنی عریان، پاک ،بی انتهابهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comیعنی نوازش فرشته ها ،شکر لحظه لحظه خدابهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

  بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comچه لذتی بالاتر از آن که تو زاده ی امروزی، عشق بی قید و شرط منبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 پر پروازم

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comچه شبها که بالشم از نبودن تو خیس میشد، چه زمانها که سکوت بالاترین مهمانی دلم بودبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 و تو آمدی ...خوش آمدی ... تا دنیا دنیاست بمان پسرم

   بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comنازنین پسرم شازده ی قصه های شبانه امبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comقشنگ ترین تجربه امبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

اولین بهار زندگیت مبارک

 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comامروز  از آن عصر از ساعت 6 بعد از ظهر 6/6/139٠ بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

درست یکسال تمام می گذرد و من یک سال تمام است که خاکم برای گیاهی که می روید

گیاهی که دانه اش را باد به سرزمین خوابِ من آورده بود

  زندگی در حال جاری شدن است و من و تو در تلاطم آب 

  من دل می سپارم به نسیم تا ریشه هایت بارور شود

دوباره مست رویش بهار می شوم ، درخت که باشی هرگز نمی میری

   بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comشرافت ،پاکی ،صداقت و سلامت دعای من برای روز تولدتبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 یک سالگی ات متبرک باد،جان مادر به فدای دو چشم سیاهت

    

(تاریخ عکس: اول بهار 1391-لامرد-سد تنگ مهر- یادمانی از سفر به جنوب وقتی پسرم هفت ماهه بود)

پ.ن1: دوستان عزیزم بابت کامنتهای قشنگ و محبت آمیزتان در پست قبل خیلی خیلی ممنونم . من شرمنده تک تکتان هستم. همین فردا کامنتهای خوشگلتان را تایید می کنم.

پ.ن2:بچه ها هنوز یادم نرفته که من یک عالمه عکس و پستهای بیات شده از قبل دارم (عکسهای سفر به جنوب، ارم و خواجو، بن رود، شورآب ،مشهد) سعی می کنم به مرورلای خاطرات "فصلی دیگر "  بگذارم تحت  موضوع " برگی از گذشته" یا "سفرنامه" پس لطفا تا آنروز همراهم باشید مثل همیشه.

پ.ن3: گلچینی از عکسهای علی در گذر ایام را یا  در ادامه ی همین پست یا در پست بعد می گذارم به همراه خاطره ای مختصر از روز زایمان قول می دهم که منتظرتان نگذارم زیاد.

پ.ن4:بخاطر عدم حضور همسرم در زادروز شاه پسر جشن تولد علی با ده روز تاخیر برگزار می شود.جشن احتمالا ساده خواهد بود. عکسهای آتلیه هم بماند برای بعداز جشن ان شالله

پ.ن 5:عکسها و خاطرات سفر 4 روزه اخیرمان به باغ پدریم را تا بیات نشده در پستهای بعد می گذارم  فکر می کنم که خوشتان بیاید. تا آنروز در پناه حق

راستی این هم عکس علی در بخش متولدین امروز و یک تشکر ویژه از نی نی وبلاگ عزیز بابت پیام تبریک.

 ردیف دوم-اولی از راست

٧ شهریور 1391- ساعت 03:14بامداد-فصلی دیگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

سودابه
7 شهریور 91 5:41
مامانی ریتمی بخون به به چه گلی هزار ماشاءالله چشم دشمناش کور شه نشاءالله علی جون میوه باغ بهشته مهرش به دل مامیش سرشته تولدش مبارک تولدش مبارک
سودابه
7 شهریور 91 5:41
سلام علی اقا قشنگم خوبی .دست مامانت رو بگیر بیاین مهمونی وب محمد متین ماهمه رو دعوت کردیم به یک داستان.قبلااز بازدیدتون تشکر میکنم .راستی با نظرات خوبتون راهنمای من باشید برای نوشتن داستانهای بعدی.سپاس
مامی امیرحسین
7 شهریور 91 8:34
علی قشنگم...همزاد پسر نازنینم...چه روزی زیباتر از روز آمدنت؟تولدت مبارک بهترینم...
مامان سانای
7 شهریور 91 8:36
اولین بهار زندگیت مبارک قشنگترین تجربه
مامی امیرحسین
7 شهریور 91 8:36
پوران عزیزم قشنگ ترین تجربه تو هم مبارک...بعد از 6 سال انتظار چه لذتی دارد در آغوش گرفتن آهنگ زیبای زندگی ...من می دانم...گوارای وجودت باد و تنتان همیشه سالم...و دلتان همیشه شاد...و عاقبتتان بخیر...
مامی امیرحسین
7 شهریور 91 8:43
عکس هم بسیار زیبا و هنریه.از ان زیباتر پوران خوشگل خودمه که همونطوری هست که من تصورش رو میکردم.خودمونیم ها هیکل خیلی ردیفه !البته یادمه تو یه پستی گفته بودی کهتو بارداری زیاد چاق نشدی.خوش بحالت واقعا.
مامان نیایش
7 شهریور 91 17:36
به به چه جشن قشنگی گرفته مامانی اینجا خیلی لذت بردم انگاری واقعا توی یه جشن تولد زیبا هستم با این قلم شیوای مامانی گلت بایدم این حس به هممون القا بشه دیگه دوستون دارم زیاد بازم تولدت مبارک علی عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه الهی تا دنیا دنیاست برقرار باشی و شاد پ.ن1:مامانی تاریخ 91 رو به 90 باید تغییر بدی ببخشیدا می دونم چون خیلی ذوق زده هستی اشتباه چاپی شده(چی گفتم!) پ.ن2:میگن شیرازی ها خوشگلن ها پر بی راه نمیگن خیلی نازی خدا برای گل پسرت حفظت کنه و اون رو هم برای تو مهربون
مامان رومینا
7 شهریور 91 23:40
ایشالا که 120سال این رزو رو در کنار هم باشین.اینقدر قشنگ مینویسی ادم سیر نمیشه از خوندنشون
مامان رومینا
7 شهریور 91 23:41
چه مادر پسر خوشتیپیبزنیم به تخته
مامان حسنی
8 شهریور 91 12:22
سلللللللللللاااااااااااااااااااااممممممممممممم مبارک باشه تولدشاه پسرگلمون ازخدا می خوام سالیان سال به خوبی با دل خوش وتن سالم زیرسایه پدر ومادرگلش وبزرگترای خوبش رشدکنه وبالنده بشه وپیشرفتش را ببینیم راستی چه تاریخ تولدقشنگی من عاشق اینجورتاریخ ها هستم 6/6 مبارک
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
9 شهریور 91 8:37
امروز روزیست که باغ جهان خرسند است چون در این روز گل زیبایی شکفت سال روز شکفتنت مبارک
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
9 شهریور 91 8:39
دلم خیلی برات تنگ شده بود.چقدر از دیدن صکست ذوقیدم.
زهرا از نی نی وبلاگ213
11 شهریور 91 15:36
تولد عزیزدلم علی کوچولوی ناز و دوست داشتنی خودم مبارک
مادر کوثر
12 شهریور 91 14:41
وای عزیزمممممممممممممممم تولدت مبارک گل پسررررررررررررررر همیشه شاد و سلامت و پاینده باشی دیگه مامانی همه چیز رو گفته حرفی نمونده ما بزنیم آخیش خوب بهانه ای پیدا کردن برا کم آوردن توی نظر گذاشتن در مقابل این مامانیه زیبا قلم
مامان محمد و ساقی
12 شهریور 91 21:54
سلام.یه کامنت گذاشته بودم ولی نمیدونم رسید یا نه؟ ممنون که وبمون اومدید و اینکه تولد پسر گلتون مبارک باشه عکستون بسیار زیباست
مامانی وروجک
17 شهریور 91 13:25
سلام با تاخیر ببخشید تبریک روز تول رو ازم پذیرا باشید.علی نازم تولدت مبارک ...........$$$...............................................$$$ .................................................................... ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$ ...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$ ...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$ .................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$ ...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$ ......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$ ..................................... ....................................$ .....................................$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.........................$ ...............................$$......................$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$ .........................$$$................$$$ __________▓▒▒▓
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:36
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
زهرا از نی نی وبلاگ213
18 شهریور 91 9:35
عکست خیلی قشنگه ها میدونستی؟


شما هم چشمات خیلی قشنگ میبینه می دونستی؟
زهرا از نی نی وبلاگ213
18 شهریور 91 9:36
سلام عزیزم
میخوام کمکم کنی و بهم بگی از چندماهگی آموزش پارسا رو شروع کنم؟ چه کتاب یا اسباب بازی یا سی دی هایی بخرم ؟ شما خودت چکار کردی ؟تجربه ت رو به منم بگو هرچه باشه شما به روز ترید


سلام فدات شم ببخش دیر جوابت رو میدم. توی وب خودت می نویسم برات
مامان صدف
18 شهریور 91 10:30
بالاخره تولد علی جون شد. علی جون تولدت مبارک. الان تو دل مامان خشگلت داره قند آب میشه و کلی به خودش میباله و میگه: من یه پسر یک ساله دارم. مامانی تولد یکسالگی گل پسرت مبارک شما هم باشه. انشاءالله دومادش کنی.
مامان صدف
18 شهریور 91 10:52
مرسی که عکستونو گذاشتید. خوشحالم که دیدمتون.
زیبا و مهربون. مثل همون چیزی که تو تصورم بود.


فدای مهربونیت عزیزم لطف داری به من
مامی امیرحسین(فاطمه)
21 شهریور 91 12:26
پورانی مردیم از فضولی بابا!بیا عکسای تولد علی رو بذار دیگه!وگرنه پا میشم میام شیراز!


هههههه چه خوب پس نمیذارم تا پاشی بیای چشم عزیزم میذارم حتما دارم جمع و جور می کنم عکسارو
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 شهریور 91 23:45
سلام ما دو تا پست جدیدگذاشتیم
مامان ارمیا
25 شهریور 91 9:33
سلام عسلم. با تاخیر تولدت رو تبریک می گم. ایشالله همیشه سالم و شاد باشی.
مامانی فری
28 شهریور 91 18:47
عزیزم رمزو برات خصوصی گذاشتم
مامان ماهان عشـ❤ــق
29 شهریور 91 22:21
سلام نازنین.نیستی.ما عکس تولد میخوایم.


سلام عزیزم همینجام زیر سایه تون.میام همینروزا
مامان آناهل
31 شهریور 91 0:44
سلاااام علی جان تولدت مبارک. تا دنیا دنیاست بمان . شاد و خرم
مامان نیایش
1 مهر 91 18:42
سلام عزیزم دلمو نبراتون تنگ شده علی جونم خوبه ببوسش از طرف من خوش باشید کنار هم


سلام عزیزم .دلم به دلت راه داره حتما میام به خونه ت نیایشم رو ببوس لطفا
مامان حسني
2 مهر 91 9:06
سلام مامان علي جونم كجايي خانومي
كم پيدايي نگرانت شدم زودزودزود بيا


فدات مهربونم. زیر سایه تم گلم شرمنده کردی
مادر کوثر
2 مهر 91 12:29
سلام مامانی
خیلی وقته آپ نکردی
پیشمون بیا حداقل


درو وا کن که اومدم
مامان نيروانا
3 مهر 91 8:56
ديگه يك ماه تأخيرم نوبره بخدا!!!!
عزيزم علي جون،‌خوش آهنگ، بهترين آهنگ زندگي! تولدت مبارك.
خاله ي گيج ت رو ببخش كه اينهمهدير سراغت اومدم. ديروز يادت افتادم و اينكه مامان نازنينت معلمه. گفتم بيام اول مهر رو بهش تبريك بگم (البته در دوم مهر) يهو ديدم تولدت رد شده و نيومدم تبريك بگم. مانا باشي گلم. دوسِتون دارم.


فدای تو فریبای نازنین هر وقت که بیای مثل بارون بهاری تر و تازه ای. چه افتخار بدی و بیای چه سعادت نصیبم نشه ، حضورت در قلبم همیشگیه دوست خوبم چه مفتخرم به داشتنت من. ممنون بابات تبریکت من هم دوسِتون دارم خودت و نیروانای عزیزت رو
محيا كوچولو
17 مهر 91 0:28
با تاخير تولد يكسالگي شاه پسر مبارك 13 ماهگيش هم مبارك
زهرا از نی نی وبلاگ213
27 مهر 91 15:05
سلام میخوام برنده هارو اعلام کنم . اگه اشکالی نداره و اجازه میدی میخواستم این عکستو تو وبلاگم نمایش بدم به عنوان نفر اول اگه دوست نداری بی تعارف بگو بهم .
نجمه
25 بهمن 91 21:57
هم پسرت خوشگله هم خودت ماشاالله. وبتون هم قشنگه. به وب من و پسرم هم سر بزنید