علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

نقطه سر خط

1391/7/30 20:55
3,079 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلامماچ

اصلا تعجب نکنید مخصوصا شما الهام جون مامان رامیلای گلم و شما مامان ماهان عزیزم. به گیرنده هاتونم اصلا دست نزنید نیشخند این پستای خالی و این عنوان ها که می دونم جز شکنجه روحی برای شما خوانندگان عزیز نیست شیطان صرفا بخاطر تصمیم کبرایی هست که گرفتم . عاجزانه ازتون طلب بخشش می کنمخجالت هفته ای که گذشت خیلی هیجان انگیز بود.کلی نشستم فکر کردم هی فکر کردم اینجوری  خیال باطل هی خودمو دعوا کردم و دیدم حالا که اینروزا اون  آدمک خوشحال و سر کیف و البته گاهی سرتق درونم فعاله این بهترین راهه .یعنی درواقع بهترین راه اینکه خودم رو توی عمل انجام شده قرار بدم شاید این احساس رخوت از بین بره اوه گفتم شاید از روی گل شما خجالت بکشم و بیام اینارو تکمیل کنم تازه اینا فقط قسمتی از نانوشته های منه اوووه چقد حرفای نگفته دارم چقد وقت کم دارم فکرشو که می کنم گـــــُر می گیرم پروردگارا... نگرانمافسوس

خب من می تونستم ثبت موقت کنم ولی دیدم این تنها راه نجاتمه ابله ولی حالا یه حس شگفت انگیزی پیدا کردم نمی دونین از خود راضی بععله من ازین بلاتکلیفی نجات پیدا کردم شما چطور؟عینک البته تا اونروز که اینارو تکمیل کنم همش استرس دارماسترسشایدم گریه م بگیره

  و زندگی به همین منوال ادامه دارد...بر می گردم با دست پربای بای

این بود انشای منمژه

پ.ن ا: ببینم بچه ها چطورمیشه بدون گوگل زندگی کرد؟!

پ.ن٢: این عنوان ها تا دو روز و تنها تا دو روز نمایش داده میشن صرفا جهت اینکه همه ی دوستان و همراهان همیشگیم ببینن و این دفعه گیرم بندازندروغگو و پس از اون ثبت موقت میشن قهقههو به مرور همه رو پر می کنم.قول!!! بغل

پ.ن ٣:خب من همش دنبال یه دلیل محکم برای این سرخوشیم می گشتم متفکر بالاخره یافتمتشویق دلیلش می تونه بارون دیشب باشه لبخند بعععله همینه ،بارون!!! اولین بارون پائیزیهورا گفته بودم که بوی بارون عاشقم می کنه نگفته بودم؟قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان نیایش
30 مهر 91 17:37
قول دادیااااااااااااااااااااااااااااااااا


قول!!!!
مامان الینا
30 مهر 91 18:38
هیچوقت دیر نیست اما خیلی زود دیر میشه


اوهوممم
مامان ماهان عشـ❤ــق
1 آبان 91 1:00
یعنی اساسی قصد آب کردن دل ما را داری ها.آخه عنوانها آدم را وسوسه میکند شدید. حالا چرا میخوای بدون گوگل زندگی کنی؟
مامی امیرحسین(فاطمه)
1 آبان 91 12:47
ما به قولت ایمان داریم.خیلی کار خوبی کردی آفرینچی بشه این وبلاگ.دیگه باید تند تند سربزنیم.
مادر کوثر
2 آبان 91 16:08
از دست تو مامانیه خلاق و متفاوت! منتظریما راستی سلام سلام با پست های جدید بروزیم
مامان فاطمه
3 آبان 91 15:45
سلام بهترین کارو انجام دادی اینجوری آدم مجبور میشه برا حفظ آبروش زود پست هارو تکمیل کنه
مامان نیایش
4 آبان 91 9:54
التماس دعا و عیدتون هم مبارک
مامان ماهان عشـ❤ــق
4 آبان 91 12:07
سلام.یه هفته نشده؟؟؟ نه...
کاکل زری یا ناز پری
11 آبان 91 21:11
مادر کوثر
15 آبان 91 7:35
این موهبت الهی است صبح چشم بگشایی و یادت بیاید دوستی داری آبی تر از آسمان، زلالتر از شبنم و روشن تر از صبح. صبح زیبایت بخیر! بروزیم
مامانی وروجک
16 آبان 91 22:51
عزیزم اینارو فعلا داشته باش تا سر فرصت بیام این پستایی که از دست دادم رو کامل بخونم و نظر بزارم دوستتون دارم
مامان فاطمه
22 آبان 91 11:26
مامان ماهان
24 آبان 91 6:22
پوران جون کجایی دیگه دلشوره ولم نمیکنه.کاش ازت یه شماره ای چیزی گرفته بودم. انشاءالله هرجا هستین به سلامت باشین.آمین
نگاری
28 آبان 91 12:52
سلام منم به جمع مشتاقان وبلاگت پیوستم هیمن جوری یهویی دیدم کل وبلاگت رو خوندم وای من عاشق آشپزی پسرتم کلی بوسش کن
مادر کوثر
1 آذر 91 13:42
سلام دوستم کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟ تشریف بیارید منتظریم
ثمين
5 آذر 91 18:36
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! تا روز پنجشنبه 9آذر مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
مادر کوثر
6 آذر 91 12:56
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مامان علی خوشتیپ
6 آذر 91 14:41
منتظریم....
مامان فاطمه
7 آذر 91 16:00
سلام چرا نمی آیی؟ چرا از شیرینکاریهای علی جون نمی گویی؟بیا زود بیا بنویس برایمون منتظریم
مامان نی نی
7 آذر 91 17:19
سلام دوست خوبم وبلاگ جالبی داری دوست داشتی به من هم سر بزن تا تبادل لینک کنیم
مامان ماهان
11 آذر 91 16:20
بیا دیگه پوران جون.دلم برای علی خیلی تنگه.
مامان رومینا
12 آذر 91 23:14
سلام.اگه لطف کنید به رومینای من که تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده رای بدید ممنون میشم اینم لینک مسابقه ستhttp://ninimod.niniweblog.com/کد رومینا0021هست.رای گیری تا روز 5شنبه ست.ممنون
مامی امیرحسین(فاطمه)
14 آذر 91 9:15
پوران دیگه راستی راستیدارم نگرانت میشم.تورو جون علی یه خبر کوچولو بهم بده.دیشب همش تو فکرت بودم.فکرای بد ولم نمیکرد
مادر کوثر
15 آذر 91 8:44
مامانی خیلی وقته میایم و خبری از پست جدید نیس دلمون تنگ شده حداقل شما بیاید پیش ما
مامان نیایش
19 آذر 91 11:08
سلام خانوم گلی کجایی پس اون تصمیم کبرات چی شد پس؟خوبی خوشی علی جون خوبه