علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

سلام هفت ماهگی!

1390/12/12 20:49
1,365 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه 6 ماه و 6 روز و 6 ساعت و 6 ثانیه  گذشته باشه از اون صبح دل انگیز به همین لطیفی ...

مثل هر صبح، یک لحظه گونه سپردن، پشت پنجره به خنکای اول روز ، وقتی آفتاب، پرتوهای طلایی رنگش رو به حیاط خونه باباجون هدیه داد .همون صبحی که فقط من موندم و مامان و گنجیشک ها و صدای جیک جیکشون که سمفونی تکرار ناشدنی زندگی بود.از قدیم می گفتن گنجیشک ها که جیک جیک می کنن،خبر از آمدن مهمان میارن با خودشون .  چند سال بود که من صدای هیچ گنجشکی رو نشنیده بودم در حیاط خونه مون؟؟؟ همون صبحی که مامان جون من رو زیر قرآن رد کرد و سپرد به "حضرت دوست "و  تا اعماق وجودم پر بود از بوی نسيم دريای عشق دوست و تو که هدیه ای بودی از جانب دوست...

  و ساعت 6 بعد از ظهر 6/6/90 انگار که از آسمون پر و بال فرشته باریده بود...

و قصه ما ازونجا شروع شد...

 امروز که آفتاب نیمه جون اسفند خودش رو پهن کرده توی حیاط وخنکای نسیمش روح آدم رو تازه می کنه روح من رو واین مرغ عشقم رو  این پرنده ی بی طاقتم رو... و تنها جان من و این پرنده پربسته ای   که یه ایوان خونه ام نشسته... دلم می خواد این همه کلمه رو که دایم دارند من رو  می جوند،  اینجا خالی کنم .دلم می خواد قصه اون روز رو بنویسم... قصه پیش می‌ره ورق به ورق، پرشور!!! من این قصه رو دوست دارم ،دوست داشتم از همیشه و می‌گذارمش تا هر جا که خواست پیش بره  ...

اومدم بگم عسلم  6 ماهگیت مبارک و برم

 اومدم بگم هم نفسم ، قصه اینست: "دوستت دارم"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی وروجک
12 اسفند 90 20:46
و قصه ی دیگه اینه که ما هم شما و این هلوی خوشمزه رو دوست داریییم @};واااای علی ناز خاله چه دستمال سری بستی 6 ماهگیت مبارک نازدونه جون……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*……………*….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
………………….*..* …………………….



ما هم شمارو دوست داریم خاله جونم

مامی امیرحسین
13 اسفند 90 12:34
عزیزم....علی عزیزم...پوران عزیزترم....مبارک باشه گذشتن 6ماه و 6 روز و....مبارک باشه این 6 های دوست داشتنی کنار هم...مبارک باشه این عاشقانگی...
دعا میکنم برات نازنین علی من!دعا میکنم 6 های زندگیت به بینهایت برسه...خوشبخت...رها...شاد...کنار بهترین مامان دنیا و بهترین بابای دنیا ....


ممنون عزیزترینم. مرسی از دعاهای قشنگت
مامی امیرحسین
13 اسفند 90 12:35
عکسا خیلی قشنگ بود پورانم...وای چه عسلی شده با اون دستمال سر!بگیری بچلونیش دلت خنک شه!


قابلی ندارم خاله!!!
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 اسفند 90 13:46
سلام عزیزم .همه زندگیت مبارک علی جون.همه روزها و ساعتها و دقایق و ثانیه هایت مبارک.
دوست دارم شاه پسر.


ممنون خاله جونم من هم خیلی دوستون دارم
مامان نیایش
15 اسفند 90 10:50
سلام عزیزم به به چه عکس هایی چه قدر زود میگذره به قول مامانی چه قدر بزرگ شدی چه قدر ناز شدی مامانی اسپند یادت نره ببخش که دیر اومدم عزیزم هفت ماهگیت مبارک


سلام عزیزم. ممنون که با اینهمه دلمشغولی بازم به ما سرمی زنی
مامان نیایش
15 اسفند 90 10:51
راستی یادم رفت بگم چه شکار لحظه هایی کردی خانمی آفرین


این از لطف شماست شرمنده نفرمایید