علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

میم مثل مادر...

1391/2/22 7:46
2,670 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم!

عزیزتر از جانم تا همیشه مفتخرم به زاده ی تو بودن.هرگز افتخاری بالاتر از این نداشته ام در تمام زندگی ام...که از ریشه ی تو ام...  بر دست های خش خورده ات هزاران بوسه می زنم.جانم فدای بیقراری های مادرانه ات...روزت مبارک

امروز که دندان های خردمندیم به غایت رشد کرده اند و ....و امروز که خود مادرم،می فهمم که تو چه آزمونهای دشواری را می گذراندی. مادر عزیزم!آیا می توانم چون تو مادری بی همتا باشم و با دل خونین لب خندان بیاورم همچو جام؟زیر بار ناملایمات خم شوم اما خم به ابرو نیاورم و باز عاشق باشم و نور ببخشم ؟مؤمنانه؟چونان تو؟به هیچ نیاندیشم جز پرورش و بالندگی پسرم؟ می توانم آیا مادر...؟

بيش از اين هديه‌ای برایت ندارم . می ‌دانم تو دست‌های همواره خالی ‌ام را خواهی بخشيد...

 

مادرشوهر عزیز و خسته و دلسوزم، که روزهایی را که نوبت شماست که از علی مراقبت کنی، آنچنان از جان مایه می گذاری که پسرکم به دنبالت دلتنگ می شود و گریه می کند، که اگر مهربانی تو نبود، ادامه کار من امکان پذیر نبود...روزت مبارک ...

خدایا تو بهتر می دانی که طی این مرحله،بی همراهی اش ناممکن بود. سربلندش قرار ده در هر دو جهان.آمین

و شما همه زنان و مادران ایران زمین ، مادران باردار، مادران امیدوار و منتظر، مادران روزهای دور گذشته که دیگر نیستید، مادران روزهای دور آینده که هنوز نیامده اید، مادرانی که هرگز خود مادر نبوده اید اما چون مادران مهربان بوده اید و مادری کرده اید، و تمام انسان های مهربانی که مادرگونه مهر می ورزید روزتان مبارک.

 پسر قشنگم ممنون که آمدی عمر و قلب من، گنجشکک من! عزیز دلم علی نازنینم ، اگر در شادباش این روز سهمی دارم، در پرتو نور وجود توست. وجودت مانا و مستدام باد....آمیــــــــــــــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامی امیرحسین
22 اردیبهشت 91 10:34
مثل همیشه زیبا و با طراوت نوشتی.خوش بحال مادری که فرزندانی چون تو به این جامعه وانفسا تحویل داده.روزش مبارک...روزت مبارک...


روز تو هم مبارک عزیزم. من همیشه شرمنده حرفهای لطیف و نغز تو دووست...
مامان نیایش
22 اردیبهشت 91 10:44
عصاره ی تمام مهربانی ها را می گیریم و از آن فرشته ای می سازم چون "خودت" روزت مبارک مادر مهربان و خوش ذوق و نمونه همیشه زنده باشی و سایه ات جاویدان دوستت دارم دوست


ممنون عزیزم روز تو هم مبارک فرشته مهربون . من هم دوست دارم عزیز دلم
مامی امیرحسین
22 اردیبهشت 91 10:44
اولین روز مادر چه مزه ای داره؟علی کوچولو برات هدیه خریده؟کاش زودتر بزرگ بشن و برای روز مادر برامون یه نقاشی خوشگل بکشن تا ما هزار بار قربونشون بریم...


خنده ای پر از شور که شیرین در تنم فرو می نشیند...به قول سهراب خیس حسرت، پی رخت آن روزها می شتابم ...تا اونروز چه اندازه راه است؟

منامامان یسنا
22 اردیبهشت 91 14:34
مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، روزت مبارک باد.


روز شماهم مبارک عزیزم
مامانی وروجک
22 اردیبهشت 91 15:49
سلام دوباره روز مادر مبارک ولی من تو کف این عنوانایی هستم که میزاری دست مریزاد به این ذوق!


روز شماهم مبارک عزیزدلم. بازم شرمنده کردی منو
الهام مامان رامیلا
22 اردیبهشت 91 16:03
.•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*•. . .... .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*...•*..•*..*•.•*.* .•*..*•. .•*..*•. روزت مبارک عزیزم
مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 17:16
پیشاپیش روزت مبارک مامان علی.ایشالا در کنار خانواده همیشه شاد و تندرست باشید
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 18:12
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد. روزت مبارک
مامان حسنی
22 اردیبهشت 91 22:20
سلام
روزتون مبارک هم برتودوست گلم هم برمادرنازنینت وهم برمادرشوهرعزیزت درکنارهم خوش باشید دلم حال بیاد با نوشته های نابت وعکس فوق العاده ات هروقت متنت را می خونم انگارمن هم برای نوشتن سرذوق میام ممنون ازانرژی مثبتی که منتقل می کنی
برای همه مادران منتظر دعا میکنم بحق این بانوی بزرگوارهدیه ای سالم وصالح ازخدا بگیرن الهی امین


سلام عزیز دلم. بر شما هم مبارک باشه اینروز . خوب که باشی خوب هم میبینی این صفای سینه توست دوست من که زلاله و سرشار از امواج خوب و الهی که به من می رسه. برای همه دعاهای قشنگت آمین می گم .بوس
مامان علي خوشتيپ
23 اردیبهشت 91 0:36
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg



بر شما هم مبارک عزیزم. ممنون از هدیه بسیار زیبات
مامان علي خوشتيپ
23 اردیبهشت 91 0:37
راستي ما شما رو خيلي وقته لينك كرديما


ممنون از لطف بی نهایتتون. من هم شمارو لینک کردم دوست من
مامان سامیار
23 اردیبهشت 91 2:38
به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .

روزت مبارک دوست عزیزم


روز شماهم مبارک عزیز دلم
مامانی فری
23 اردیبهشت 91 8:51
]در میان دستهایت عشق پیدا میشود

زیر باران نگاهت نسترن وا میشود

با عبور وازه ها از گوشه لبهای تو

مهربانیهای قلبت خوب معنا می شود

زن لبخند خداوند است تقدیم به شما که

زیباترین لبخند خدایید


روز شماهم مبارک دوست خوبم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
23 اردیبهشت 91 9:07
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .


روز شماهم مبارک عزیزم
مامان ارمیا
23 اردیبهشت 91 11:02
سلام عزیزم. روزت مبارک. سالم و شاد در کنار خانواده گلت باشی.
خصوصی.


روز شماهم مبارک عزیزم. ممنون از دعای قشنگت و ممنون از خصوصی ت
مهسا مامان مرسانا
23 اردیبهشت 91 20:35
عزیزم روزت مبارک......اولین سال حضور فرشته کوچولوتو در این روز زیبا تبریک میگم و امیدوارم همیشه لحظات شیرین و اینده ای روشن پیش رو داشته باشین....


ممنون عزیز دلم روز شماهم مبارک . ممنون از دعاهای قشنگت
عاشق باران
24 اردیبهشت 91 0:33
چه قشنگ نوشته بودید
روزتون مبارک


ممنون دوست خوبم. روز شما هم مبارک


دوست عزیزم من چندبار اومدم وبت ولی نتونستم نظر بذارم .مطلبت رو خوندم. سفر سلامت. ان شالله خوش بگذره بهتون

مامان آرینا موفرفری
24 اردیبهشت 91 0:42
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر . . .




ممنون دوست عزیزم این روز بر شما هم مبارک
مامان رها
24 اردیبهشت 91 15:58
عزیزم مثل همیشه زیبا نوشتی روزت مبارک خانومی


زیبا میبینی دوستم.ممنون مهربان روز شما هم مبارک
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 16:11
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق
آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد
گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز
اشـک او بـر چید جبریل از زمین همچو شبنم ریخت بر عرش برین

روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك




چه تبریک زیبایی ممنون دوست خوبم. روز شما هم مبارک
مامان گیسو جون
25 اردیبهشت 91 18:52
سلام عزیز دلم خوبی ؟
چقدر قشنگ بود
روزت مبارک بهترین مامان دنیا


سلام عزیز دلم. روز شما هم مبارک مامانی گل و مهربون
مامان نیایش
26 اردیبهشت 91 9:51
سلام خانمی ممنون بابت تبریک قشنگت و روزت مبارک باز هم الهی همیشه سایه ات بالا سر علی جون باشه شاد باشید
از خوندن نوشته هات هیچ وقت سیر نمیشم


فدای اون قلب پر از مهربونیت بشم. همه روز ت مبارک باشه .الهی که خدا همیشه حافظ و نگهدار خودت و دخمل گلت باشه. دوستون دارم . بوسسس
ستاره زمینی
27 اردیبهشت 91 11:18
سلام علی جان گنجشکک مامانی خوشحال میشیم


سلام عزیزم. ما هم از حضورتون خوشحال میشیم. عزیزم وبتون باز نمیشه
مامان امیرناز
28 اردیبهشت 91 16:38
سلام عزیزم متن خیلی زیبایی بود لذت بردم پسر خوشگلتون جز اولین دوستای پسرنازمه خوشحال می شم شما هم لینک کنید


عزیز دلم شما خیلی وقته که توی لیست دوستای خوب من هستی فدات بشم
مادر کوثر
30 اردیبهشت 91 8:17



خوشحالم که اومدی عزیزم

مامانی وروجک
30 اردیبهشت 91 23:29
سلام عزیزم .خانمی دلمون براتون تنگیده مارو دریاب
مامانی درسا
31 اردیبهشت 91 20:56
مامانی سلام متن زیبایی بود ...... انشاالله همیشه مامانای تموم دنیا سالم سالم سالم باشن ......
نفیسه
1 خرداد 91 7:42
با کلی تأخیر و خیلی ساده ولی صمیمی : روز تو هم مبارک مامان مهربون و دوست داشتنی