علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

کی شعر تر انگیزد، خاطر که حزین باشد...

1391/1/15 19:42
1,803 بازدید
اشتراک گذاری

 برای تو می‌نویسم ای عزیز سال‌های دور و نزدیك، برای تو كه شیشه قلبت را دیده‌ام و عطر صداقت معصومانه‌ات در مشامم ماندگار است، برای تو و آن روح كودكی‌ات می‌نویسم، برای آن قلب كوچكت كه زود می‌گیرد و این روزها زودتر از آن می‌شكند، برای آن كودك درونت، كه پرنشاط است و زلال، برای تو و سادگی‌ات می‌نویسم. می‌نویسم كه بی مهری دنیا را به دل نگیری .
به دل نگیر خوب من! به دل نگیر نازنین!

  برایت نوشتم  كه بدانی عزیزی، همچنان كه هستی عزیزی، برای من و بسیار دیگری، و بی‌شك خودت خوب می‌دانی...خدا کند که خوب  ‌شوی. چرا كه شایسته آرامش است دل دریایی‌ات؛ و بدانی که چه اندازه برای آن دل دریایی و خنده‌های شادمانه و موج غریب مهربانی چشم‌هایت دل تنگم، فقط خدا می‌داند

 دوست‌داشتنی‌ام! تمام دفترهای پنهان من برای تو، خط به خطش محرم چشم‌هایت! فقط به شرط آنكه بدانم آرام می‌گیری،آرام می گیرد روح بلندت که الان داردحتی نا نوشته هایم را می خواند .

خدایا من که  امسال لحظه تحویل سال ..ازت فقط یک چیز خواستم  

 سلامتی ..سلامتی ..سلامتی ...و حس خوشبختی  و رضایت عمیق .. که همراه باشه با  صدای  خنده ها و شنیدن شادی  همه اون هایی که دوستشون دارم و دوستم دارند . سلامتی برای  خودم و  همه دوستان و اشنایانی که می شناسم یا اون های که من رو می شناسن و حتی همه اون هایی که تا حالا هم رو نشناختیم... از  خدا خواستم بهمون مدام یاد آوری  کنه که ما لایق و شایسته همه نعمت های دنیا هستیم و باید تلاش کنیم که به دستشون بیاریم.

خدایا شکرت !!! 

 و حالا باز هم دستهای دعا

 خدایا چقدر خوشحالم خوشحالم برای انسانیت و دست همدیگه رو با مهر و دعا گرفتن که هنوز  وجود داره بین ماها ..خوشحالم برای  شهاب که خیلیها رو داره که واسش دعا کنن که شماها رو داره .. 

 و چشم های همتون رو که خط به خط  این درددل رو با این دل بزرگ میخونید  می بوسم...

 هی  نوشتم و  هی پاک کردم .. دلم می خواست بیام و حال و هوای عید رو بدم بهتون تا تو روزهای بعدی با دل سبک تر بریم سمت بهار.با خاطرات قشنگم از سفر اولم و سفر دوم که انگار قسمتمون نبود که بریم ولی چطور می تونستم بیام بگم به‌به چه بهار دل‌انگیزی!! اونم وقتی جلوی چشم‌هام دسته دسته برگهای زرد می‌ریزه پایین عین خزون

   تو این روزها....این روزهایی که هنوز خیلی ها با ذوق و شوقی زیاد منتظر روزهای قشنگتر بهار و  نم نمک های بارونش هستند ... روزهایی که  همه مون با هزار تا امید  ،صبح هواشو عمیق  می دیم تو سینه و  میگیم آخیییش شکرت خدا که تنمون سالمه،امروز رو هم پر از خیر و برکت کن برامون..مسلما کسانی هم  هستند که بهارشون هنوز رنگ خزون داره  

  عزیزی محتاج وملتمس دعایکایک شماست .. هنوز به بیست سالگی قدم نذاشته که بیماریش اون رو در خودش گرفته و  به خواب طولانی نزدیک ترش  میکنه..درد میکشه ..

شهاب پسر عموی عزیز من داره درد میکشه این روزها .دردی که همه بدنش رو گرفته. که داره جلوتر و جلوتر میبره  مریضیش رو  ...، یکهو وسط این زندگی ساده اما قشنگشون این درد پیدا شد ..و مادر  جوونش خانمی با ارامش و  اخلاقی  زیباتر از چهره زیباش  ..الان این مادر دیوانه وار یک هفته ست منتظر لحظه ایه که خدا  رو ببینه و دست شهابش رو توی دست خود خدا بذاره ... 

شهاب جان

 توی این یک هفته ای که رو تخت بیمارستانی، باور کن که  ضربان قلبت رو می شنیدم بارها و  تاپ تاپ دلت رو.. با اینکه دکترا میگن قلب تو کمتر از ده درصد کار می کنه با اینکه خیلی ها نا امید شدن از برگشتن دوباره تو به زندگی ... ولی من آفرین گفتم به تو از این که توی تمام این لحظه ها  توی دلت به فرشتگان مراقبت گفتی  لطفا دست های  من رو بگیرید و  محکم بغلم کنید و باور کن  پر شدم از  حس های  زیبایی که تو به دنیا داری .....به فرشته های  نامرئی  که  از توسرپرستی می کنند تا بهترین ها رو در دوره عمر زمینی ات تجربه کنی ... 

 شهاب عزیزم ..مطمئنم خدا ناامیدت نمی کنه از  این دریای بزرگ عشقش 

 تو لایق بهترین های دنیایی....از خدا بخواه چنانکه او هم راضی باشد ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامانی وروجک
15 فروردین 91 21:23
اه عزیزم خیلی ناراحت شدم از خوندن پستت از ته دل برای شهاب عزیز از خداوند شفا میخواهم خدایا مادرش رو نا امید مکن

ممنون عزیزم. التماس دعا
كاكل زري يا ناز پري
15 فروردین 91 22:03
عزيزدلم همين كه قدم رنجه كردي و بهم سر زدي برام يه دنيا مي ارزيد فداي مهربوني هات . مي دونم كه به خدا توكل داري پس همچنان اميدوار باش صميمانه دعا مي كنم اونچه خير پيش بياد سلامت بموني عزيزم


ممنون گلم ممنون از مهربونیت
مامان رومینا
15 فروردین 91 22:25
ما هم براش دعا میکنیم.امید که خدا صدای همه ما رو بشنوه


ممنون از مهربونیت گلم
مامان سانای
15 فروردین 91 22:42
خدایا همه بیمارا رو شفا بده .چشم هیچ مادری را به خاطر جگر گوشه اش گریان نکن.



آمین
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 فروردین 91 7:13
سلام خدای بزرگم.
مطمئنم اونقدر مهربونی،اونقدر عزیز و بزرگواری که همین روزها پوران رو وا میداری به نوشتن یک پست شاد از بهبودی شهاب.
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء


ممنون از دعای قشنگت دوست گلم ممنون از بزرگواریت. ان شالله خدا صدای دل بزرگت رو میشنوه

مامان نيروانا
16 فروردین 91 7:59
سلام عزيزم، براي شهاب عزيز آرزوي شفا و تندرستي دوباره دارم. با اين دل حزيني كه داري خيلي لطف كردي كه باز به ما سرزدي و يادگاري گذاشتي. دوست خوبم، اوني كه توي همه ي بيماريها مهمه روحيه ست كه انگار شهاب جوان داره. شماها هم روحيه ي خودتون رو نبازين تا اميد به زندگي بهش كمك كنه به بيماريش غلبه كنه. با تمام وجود براي سلامتيش دعا ميكنم. شما هم شاد باش و علي جون رو درياب كه اين وسط افسرده نشه. فداتون


ممنون از دعای قشنگت. می دونی دوستم شهاب نیاز به پیوند قلب داره. آدم نمی دونه چجور دعایی از خدا بخواد. که عمر یکی دیگه رو بگیره ...چه دعایی که خدا هم راضی باشه...آدم می مونه تو حکمت خدا.. از طرفی فشار ریه ش اینقدر بالاست که حتی در صورت اینکه قلبی پیدا باشه فعلا امکان عملش نیست . همه چی دست خدا و همه راضیم به رضای خدا
نفیسه
16 فروردین 91 9:04
خیلی ناراحت شدم از صمیم قلب اگه قابل باشم برای مریضتون دعا کردم .


ممنون گلم.ان شالله که خدای صدایی رو که از دل بزرگوارت بلند میشه بشنوه
مادر کوثر و علی
16 فروردین 91 9:36
وای خدای من
چه روزهای سختی هس برای تو و خانواده عموت و همه اونایی که باهاتون در ارتباطن

براش از خدای مهربون شفای خیر میخوام


ممنون عزیزم. ممنون از دعای خیرت
الهام مامان رامیلا
16 فروردین 91 14:26
سلام دوست خوبم خیلی ناراحت شدم خیلی انشالله که خدا تو این سال جدید یه عیدی خوب به مامان و بابای شهاب بده و اونم شفاش باشه انشالله نمی دونم چی بگم اومده بودم عکسای جدیدتون رو ببینم علی رو ببینم ولی چی شد خدایا خودت کمک کن که فقط خودت می تونی مواظب علی کوچولوی ما باش انشالله همیشه سلامتی باشه برای همه مردم دنیا


ممنون از دعای خیرت دوست گلم

fatemehh
16 فروردین 91 14:44
عزیزم سلام مرسی که سر زدی و اطلاع دادی منم دعایی میکنم شاید خداوند به خاطر همون جون معصوم روی منو زمین نزنه
الهی که زودتر بهبودی حاصل شه و یه باره دیگه بیای خبر سلامتیشو بدی
منتظر عکسهای علی جون هستیم
یک سبد گلهای بهاری تقدیم علی شاه پسر


قربونت برم عزیزم. دلهای پاکی مث شماهاست که به آدم قوت قلب میده
مامان نیایش
16 فروردین 91 21:55
خیلی سخته واقعا ما هم همه برای سلامتی اش دعا میکنیم ان شا الله که بهتر و بهتر بشه ان شا الله که خدا بخواد و به زندگی قشنگ این دنیاش برگرده همیشه راضی به رضای خدا هستیم تا خودش بهمون آرامش بده خدایا به همه دل های نا آروم آرامشی عمیق و زیبا بده خودت همه بیمار ها رو شفا بده و دل هیچ مادری رو داغ دار نکن که خیلی سخته خیلی
مامان علي خوشتيپ
17 فروردین 91 0:47
از ته دل براي سلامتيش دعا كردم.خدا خودش خير و صلاح بندشو ميدونه...


ممنون عزیزم. ما هم امیدمون به خداست
مامان امیرناز
17 فروردین 91 10:08
سلام عزیزم نمی دونم چی بگم خدا شفاش بده ایشالا خدا به جوونی و مادرش رحم کنه براش قران می خونم ایشالا خدا صدای من و نه به عنوان یه بنده گنه کار بلکه به عنوان یه مادر بشنوه امین


ممنون از همدردیت عزیزم.الهی آمین. خدا صدای بنده های خوبش رو حتما میشنوه مگه که صلاحش چیزه دیگه باشه
مامی امیرحسین
18 فروردین 91 7:54
شهاب عزیز...
اون روزایی که رو تخت بیمارستانی و فکر میکنی که خدا از تو دوره...اون نزدیکتر از همیشه کنار تختت ایستاده و منتظره...منتظر اون لحظه با شکوهی که دلت رو از اضطراب رفتن و بیماری تهی کنی و یه نفس عمیق بکشی و از همون عمق توکل کنی به خدای مهربونت...میدونم خیلی خیلی سخته .داشتم این تجربه رو و شاید توش شکست خورده باشم.اما تو میتونی.من مطمئنم.برات دعا میکنیم.از صمیم دل و ازت میخوام که خودت هم برای خودت هم همراه بشی با ما در این دعا کردن امیدوارانه.

عزیزم ممنون از آرامشی که همیشه تو حرفات هست من حتما پیغام خالصانه و رهایی بخش تورو به شهاب می رسونم...

مامان رها
18 فروردین 91 13:56
سلام عزیزم خیلی دلم گرفت از خوندن پستت امیدوارم هر چه زودتر خدا به جوانی شهاب عزیز رحم کنه و شفاش بده اگه لیاقت داشته باشم من هم برای سلامتی شهاب عزیز دعا میکنم


ممنون از همردریت گلم. ممنون از دعای خیرت با دل بزرگی که ازت سراغ دارم
H.M
19 فروردین 91 2:54
سلااااممممم

اومدمممم اما غمگين

خدا گله دارم چرا بنده هاتو با عزيزاشون امتحان ميكني

الهي كه خدا بجونيشش رحم كنه خدا جونم به جوونيه آقا شهاب رحم كن مامانشششش ميخواد پسرشو دوماد كنه اي خداااا

براي تو عزيزم كه هواي اين روزاتتتت كمي مه آلود
http://www.up.tooptarinha.com/uploads/08%20Havaye%20To.mp3

اميدوارممممم كه سال نو خوبي داشته باشي و لحظاتتتتتت هميشه رنگي و شاد و ناب باشن نه خاكستري وأبرئ

چند كلمه با علي جان
علي جونمو از طرف من ببوس

اينم ي هديه و عيدي براي شما و علي جون ببخشششش كه ناقابله

http://www1.pixcat.mobi/image/?id=854&key=8800

اميدوارمممم سال خوبي داشته باشي و هميشه شادو سلامت باشي

دوست من چند كلامي ديگر با تو

دلم لرزيدددد شايد سال ديگه من نباشمممم كي ميدونهههه

خدا جونم بحق همين ايام بحق جووناي كربلا خودتتتت اين جوونو شفا بده

بأور كن زبونم از گفتن كلمات قاصره از أملا غلط عذر ميخاممممم چون واقعا داغون شدم


"گاهی گمان نمی کنی ولی می شـــود

گاهی نمی شود که نمــی شــــــــــــود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت اســـت

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شـــود

گاهی گدایٍ گدایی و بخت یار نیســـت

گاهی تمام شهر گدای تو می شـــــــود "

امروز همسرم گفت و جاده سرنوشت زندگي دردست تعمير بأشه و تو بايد مسيريو دور بزني ميشه تقدير

من كه جملشو درك نكردمممم چون كلا هنگ كردم

ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥

سال نو مبارك

درپناه خدايي كه نزديك ماست و هوامونو داره


امین برای دعاهای پرمهرت. ممنون از هدایای قشنگت دوست گلم. سال نو شما هم مبارک
H.M
19 فروردین 91 3:10
يامن اسمه دواء وذكره شفاء
چند كلامي با شهاب ...

سلام
حستو درك ميكنمممم
با بندبند وجودمممم
همينطور همسرم
خدا داره امتحانت ميكنه
سربلند بيرون مياي از اين امتحان
تو توان بيشتر از اينو داشتي
مگه نه؟؟؟؟؟
ميگن خدا اونايي رو دوست داره امتحان ميكنه
بايد خوشحال باشي خدا دوستت داره
اره مطمين باش
ي وقتي فكر ميكني تنهايييي اما تو تنها نيستي
خدا هيچوقتتتت بندشوووو تنها نميزارهههه
و ماها برات دعا ميكنيممم
شهاب عزيز هيچوقتتتت نااميد نشو
اميدت بخدا
مطمينمممم عيديتو ميگيريي
خدا از هميشهه بهت نزديكتره
من خودم به معجزه معتقدمم

الهـــ ــــى
بــ ـى پنـ ـآهـ ـآن را پــَنـ ـآهـ ـى

بـه سویِ خسته حآلآن کُن نـِگاهـى

مـ را شـ رح پــریشآنــى چـ ه حـ ـآجت

کـ ه بـ ر حـآلــِ پـریشآنـ م گـواهـى

درپناه خدا
بحق خانوم فاطمه انشالله خوب ميشي




ممنون عزیزم به لطف دعاهای شماعزیزان که امروز شهاب بصور معجزه آسایی حالش بهتر شده و ان شالله بهتر هم میشه بحق فاطمه زهرا
مامانی درسا
20 فروردین 91 2:46
مامانی منو ببخش آخرین باری که اومدی و برام نوشتی . ببخش که غفلت کردم و نیومدم . امیدوارم ببخشی . عزیز دلم به این روزای عزیز . عاجزانه از بانوی دو عالم میخوام به شهاب جان قدرت زندگی بده اینقدر گه خوش باشه و به سلامتی و خوشی زندگی کنه . وافعا" بالاتر از سلامتی چیزی هست ؟ .


عزیزم این چه حرفیه آخه؟ ممنون از مهربونبت و ممنون از ابراز همدردیت و آمین برای دعای قشنگت