علی علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

قشنگ ترین تجربه

پاورقی!

1391/1/15 21:44
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا حالم رو چنان خوب کن که بیام و بنویسم ؛ دست و دلم هم به نوشتن نمي‌ره. حرف‌های نگفته زياد داشتم، دارم؛ از سفر با یه دنیا خاطره، از این یک ماه قشنگی که گذشت و شاهد پیشرفتهای پسرکم بودم از عیدیهاش از عکسای اتاق و وسایل پسرم که خیلی وقته قولش رو دادم که بذارم از تجربیات قشنگ غذا خوردنش که بهترین لذتهارو به هردو مون میداد... 

خدایا دلم برای دوستام تنگ شده خیلی زیاد دوستایی که اگه چندروز به خونه هاشون سر نمی زدم دلتنگشون می شدم و وقتی بعد از چند روز می آمدم وکلید میانداختم که در رو باز کنم حالم خوب می شد وروحم تازه.

خدایا امشب رو واسم چنان خوب کن و حالم رو چنان دگرگون که بیام و به همشون سر بزنم. خدایا زمان رو برام نگهدار امشب

 

پ.ن

دوستای گلم ببخشید اگه نظراتتون رو بدون پاسخ تایید می کنم. روی ماه همتون و نی نی هاو فرشته های ماهتون رو می بوسم.لطفا نظری هم به پست قبلی بندازید. التماس دعا دارم از همگیتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 فروردین 91 7:14
آمین.


آمین
مامان نيروانا
16 فروردین 91 8:02
برات دل آروم آرزو ميكنم عزيزم و يه روحيه ي شاد تا به شهاب كمك كنين. ميبوسمت.


ممنون از همدردیت گلم
مامان ارمیا
16 فروردین 91 11:25
سلام عزیزم. سال نو مبارک. پر برکت باشه براتون.


ممنون گلم برای شما هم همینطور
مامان نیایش
16 فروردین 91 21:57
الهی امین
عزیزم آروم باش و فقط دعا کن و راضی به رضای اون باش ان شا الله که خدا براتون شادی و سلامتی رقم بزنه سعی کن آروم باشی گلممیدونم خیلی سخته منم لحظه های سخت رو تجربه کردم خدایا خودت به دوست مهربون و نازک دلم کمک کن تا آرامش داشته باشه
خودت همه بیمار ها رو شفا بده


ممنون دوست مهربونم ممنون از حرفای و دعای قشنگت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 فروردین 91 0:13
سلام عزیزم.چه خبر؟شهاب چطوره؟


خدارو شکر وضعیت عمومیش بهتر ازروزای قبله فشارخونش هم از 4 اومده روی 7 که خیلی جای امیدواریه. ولی نتیجه های آزمایشهاش هنوز تایید نشده یکی از دکتراش گفته اگه بشه کیسه صفراش رو برداشت شاید بتونن فشار ریه ش رو کنترل کنن و برای پیوند آماده باشه. امیدمون به خداست. ممنون از پی گیریت گلم
مامان نیایش
17 فروردین 91 10:26
خدایا نعمت عافیت مبدا همه ی نیاز هاست و عاقبت به خیری مقصد همه نیاز ها
بین این مبدا و مقصد والاترین نعمت دل خوشی است به بزرگی ات
سوگند آن را به تمامی دوستانم در تمامی لحظات عنایت فرما


آمین
مامان نیایش
17 فروردین 91 10:27
عزیزم ما رو هم از حال شهاب بی خبر نذار برای سلامتی اش همیشه دعا میکنیم


خدارو شکر وضعیت عمومیش بهتر ازروزای قبله فشارخونش هم از 4 اومده روی 7 که خیلی جای امیدواریه. ولی نتیجه های آزمایشهاش هنوز تایید نشده یکی از دکتراش گفته اگه بشه کیسه صفراش رو برداشت شاید بتونن فشار ریه ش رو کنترل کنن و برای پیوند آماده باشه. امیدمون به خداست. ممنون از پی گیریت گلم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 فروردین 91 7:24
سلام عزیزم.میدونم که خیلی شرایط روحی سختی داری.از صمیم قلب برای شهاب عزیز دعا میکنم.لینکی که برات گذاشتم مال یه معجزه الهیه.پسر کوچولوی دوست داشتنی که قلبش سوراخ بود و خیلی اذیت میشد ولی خدا اونو شفا داد .بدون هیچ عمل جراحی.پسری که اول اسمش دانیال بود ولی به علی تغییر نام داد.هم اسم کوچولوی عزیزت.
http://little-sir.ir/blog/


یا امام حسین یا امام حسین... ممنون از این لینک مفید نمی دونی چقدر آروم گرفتم..ممنون از دعاهای خالصانه ت من هیچوقت از دستای معجزه گر خدا ناامید نشدم دوستم! تارضای اون در چی باشه...
مامی امیرحسین
18 فروردین 91 7:58
چه دلتنگ خونه قشنگت بودم و چه دلتنگتر شدم وقتی اومدم و دیدم قلب مهربونت تنگه...منم ملتمسانه با این روح خاکستری و افول کردم از خدای سپید و بالا نشینم میخوام که شفا رو برای شهاب در بهبودیش قرار بده.نذر برای امام حسین رو فراموش نکنین پوران جون.


من هم دلتگتم دلتنگ روزای خوب. امیدوارم خوب باشی گلم و این خاکستری بودن رو ببری به پستوهای ذهنت...من امشب از همیشه عاشقترم به نام "حسین" و خدای حسین


H.M
19 فروردین 91 3:12
نظراتموووو توي پست قبل نوشتمممم لطفا اينجا ميشه جواب بدي توي نظرات اين پست مرسي


ممنون عزیزم به لطف دعاهای شماعزیزان که امروز شهاب بصور معجزه آسایی حالش بهتر شده و ان شالله بهتر هم میشه بحق فاطمه زهرا... ممنون ازهمدری صمیمانه ت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
19 فروردین 91 14:50
سلام عزیزم.امیدوارم همونطور که دانیال علی شد.شهاب هم روزی حسین شود.هر چند که به اسم نیست به دل است.ولی خدای همان حسین نمیگذارد نا امید شوی.
خدایا یادت هست که ما با هم نسبتی داریم.حداقل بنده ات که هستیم.هر چند که بنده هوا و نفس خود بیشتریم تا بنده تو.ولی به اسم هم که شده بنده ات هستیم و تو خوب مارا میشناسی و میدانی که تا گرفتار نشویم در خانه تو آشنای همیشگی را نمیزنیم.ولی باز هم با آغوش باز در رو برامون باز مییکنی.خدایا هزار بار زنگ زده ایم و فرار کرده ایم .اما اینبار مانده ایم.میدانیم که سیلی نمیزنی.چشممان به لطف همیشگیت هست.کرم نما و ...


چقدر حرفات به دل میشینه عزیزم.باور کن ته دلم روشنه روشنه که شهاب برمی گرده. امروز شهاب حالش خیلی خوب بود می تونست صحبت کنه. رنگش پریده بود خیلی ولی همینکه می تونه بدون کمک روی تختش بشینه خیلی جای امیدواریه. داروهاشم عوض کردن خدا رو شکر بهش ساخته دکتراش خیلی امیدوارن به بهبودیش. خدایا شکرت.
........................
میدونی من از تولد تا همه مراحل رشد شهاب تا زبون باز کردنش تا راه رفتنش تا شیطونیاش تا مدرسه رفتن تا دانشگاه رفتنشو شاهد بودم همه این لحظه ها توی این چند روز پیش چشام رژه می رفتن...شهاب خیلی جوونه قشنگ و در عین حال پاکیه... داشتم خفه می شدم و می مردم و زنده میشدم وقتی ضجه های مادرش رو می شنیدم... خدا خیلی لطیفه خیلی